مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: تلاش برای راه اندازی دبیرخانه دائمی جشنواره منطقه‌ای شعر صلح، دوستی و امید در این استان در دستور کار قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،محسن نجات مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: آنچه برای نخستین بار اتفاق افتاده، حرکتی جریان ساز در راستای دیپلماسی فرهنگ بشر دوستی خواهد بود، فرهنگی متعالی که در راستای انسان دوستی و فرهنگی ارزشمند با پیشینه تاریخی می‌درخشد.

نجات افزود: جمعیت هلال احمر مفتخر است علاوه بر رسالت امداد رسانی، رسالتی عظیم بر شانه دارد که همانا بحث‌های اجتماعی و فرهنگی است و رویکرد رو به جلو فرهنگ سازی است که این رسالت را حساس‌تر می‌کند.

او با بیان اینکه جمعیت هلال احمر با این حرکت بشردوستانه و با تفکری جریان ساز به دنبال فعالیت‌های خود است، اظهارداشت: بنا به گفته رهبری که هر اندیشه‌ای در قاب هنر نگُنجد، ماندنی نیست؛ قطعا نگاه بلند و استفاده از ابزار‌های هنری در دستور کار ما قرار دارد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی بیان کرد: شعر یک ابزار هنری زیبا، رسا و نافذ است و برگزاری این جشنواره به میزبانی خراسان شمالی یک فرصت ویژه و بی‌بدیل برای استان فراهم کرده تا بتوانیم در راستای ارتقای فرهنگ عمومی گام برداریم.

انتهای پیام/ ر

راه اندازی دبیرخانه جشنواره منطقه‌ای شعر صلح، دوستی و امید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.