عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مجلس را راهی برای حل مشکلات فعلی کشور دانست.

مردم برای بهبود شرایط کشور باید در انتخابات شرکت کنند/ شاهد سیطره پول در انتخابات هستیمبه گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سید مصطفی آقا میرسلیم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور در وزارت کشور در یازدهمین دوره انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه تهران ثبت‌نام کرد.

او با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آمدن من به صحنه انتخابات مجلس برای نشان دادن اهمیت این موضوع است که نباید ناامیدی در قلب مردم ایران وجود داشته باشد، البته مشکلاتی در کشور وجود دارد که بخشی از آن به مجلس و دولت برمی‌گردد و همچنین بسیاری از مشکلات نیز به شرارت‌ها و اداوت‌های دشمنان در خارج از مرزها برمی‌گردد.

میرسلیم تصریح کرد: قدرت ایمانی و انقلابی مردم ما به قدری زیاد است که به راحتی از پس مشکلات برمی‌آیند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: من آمده‌ام تا به مردم خدمت کنم و اگر آنها اراده کنند با امید به سمت چاره‌جویی مشکلات کشور خواهیم رفت.

او درباره مهم‌ترین اولویت‌های مجلس یازدهم بیان کرد: بنده مهم‌ترین اولویت‌های کشور را در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 گفتم و اکنون نیز اولویت‌ها همان است، اما بیشترین معضل کشور ما بیکاری و رکود است که اگر معضل رکود حل شود تأثیر مستقیمی بر تولید، اشتغال و افزایش ارزش پول ملی خواهد داشت چرا که ما در سالیان گذشته شاهد ارزش پول ملی بوده‌ایم و منهای اشخاصی که با اختلاف رانت به جایی رسیده‌اند بقیه مردم از این معضل رنج کشیده‌اند.

او در مورد شفافیت اموال و هزینه‌های انتخاباتی افزود: تا پایان سال 84 هیچ مشکلی درباره منابع مالی انتخابات وجود نداشت اما از آن وقت به بعد بی‌دقتی‌هایی صورت گرفت و ما شاهد سیطره پول در سرنوشت انتخابات هستیم به نحوی که نمایندگان احساس می‌کنند باید مقدار زیادی پول داشته باشند تا به مجلس راه یابند، لذا این راه درستی نیست و امیدواریم دستگاه‌های نظارتی بتوانند به دقت این هزینه‌ها را زیر نظر بگیرند تا کسانی که شایستگی لازم را داشته اما تمکن مالی کافی ندارند از صحنه حذف نشوند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اضافه کرد: درباره شفافیت اموال نیز بنده به عنوان مسئول موظف بودم که لیست اموالم را به قوه قضاییه اعلام کنم که این کار را هم انجام داده ام، لذا چیزی در بساط ندارم مگر کسانی که پشتیبان بنده هستند بخواهند هزینه‌های انتخاباتی را بر عهده بگیرند.

میرسلیم ادامه داد: شرایط کشور به گونه‌ای است که مردم دچار یأس شده‌اند اما باید بدانند که نظام سیاسی ما مردم سالار است و اگر می‌خواهند کشور را به وضعیت مطلوبی برسانند باید در انتخابات مجلس مشارکت کنند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در مورد قرار گرفتن اسمش در لیست اصولگرایان گفت: هنوز در مورد فهرست‌ها تصمیم‌گیری قطعی نشده اما به طور حتم نام بنده نیز در لیست خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۷ ۱۴ آذر ۱۳۹۸
باید باید !!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۵ ۱۴ آذر ۱۳۹۸
باید شرکت کنند؟
آخرین اخبار