جلسه فوق‌العاده شورای‌عالى و بازرسان جمعیت هلال‌احمر برگزار می‌شود

نماینده ولى فقیه، نماینده رئیس‌جمهور و اعضاى منتخب شورای‌عالى و بازرسان جمعیت هلال‌احمر از تشکیل جلسه فوق‌العاده این شورا خبر داد.

جلسه فوق‌العاده شورای‌عالى و بازرسان جمعیت هلال‌احمر برگزار می‌شودبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،  نماینده ولى فقیه، نماینده رئیس‌جمهور و اعضاى منتخب شورای‌عالى و بازرسان جمعیت هلال‌احمر بیانیه‌ای را منتشر کرد و با تأکید بر استمرار خدمت‌رسانی انسان‌دوستانه توسط بدنه مطهر جمعیت در سراسر کشور، از تشکیل جلسه فوق‌العاده این شورا خبر داد.

متن  این بیانیه به شرح زیر است:

«ملت شریف ایران، اعضاء، داوطلبان و کارکنان خدوم جمعیت هلال احمر

جمعیت هلال احمر، با سابقه درخشان تاریخى خود همواره در حوادث و آلام در کنار ملت شریف ایران اسلامی بوده است و این همراهی با استمرار خدمات انسان‌دوستانه توسط بدنه مطهر آن ادامه خواهد داشت. شورای‌عالی جمعیت در اجرای وظایف قانونی خود و مسئولیت بزرگی که به نمایندگی از اعضا و داوطلبان بر عهده دارد با دقت، حوادث و مسائل اخیر را تحت نظارت داشته و انجام شایسته امور، قانون مدارى و شفافیت در تصمیمات را با قوت پیگیری خواهد کرد.


بیشتر بخوانید: پیوندی هنوز رئیس جمعیت هلال احمر است


حفظ سرمایه عظیم مردمی و اعتماد آن‌ها به این نهاد ارجمند همواره سرلوحه کار‌ها بوده است و در این راستا با تشکیل جلسه فوق‌العاده شورای‌عالی از استحکام بنیان‌های این شجره طیبه صیانت خواهیم کرد.

بدون شک مسیر تعالی و شکوفایی جمعیت هلال احمر به احسن وجه طی خواهد شد.»

انتهای پیام/

بیانیه  نماینده ولى فقیه هلال حمردرباره جلسه فوق‌العاده شورای‌عالى و بازرسان جمعیت هلال‌

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار