بسته ورزشی استان البرز در ۱۴ آذرماه

با بسته ورزشی پنجشنبه ۱۴ آذر ماه، کاری از باشگاه خبرنگاران مرکز البرز با ما همراه باشید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، در بسته‌ی خبری امروز، به سوژه‌های ورزشی چون: نوزدهمین دوره مسابقات سراسری دو و میدانی برادران وزارت نیرو و برگزاری مسابقات استانی کشتی به میزبانی البرز پرداخته شده است.

ورزشگاه شریعتی کرج، میزیان مسابقات وزارت نیرو

دبیر هیئت ورزش صنعت آب و برق البرز گفت: نوزدهمین دوره مسابقات سراسری دو و میدانی و ششمین دوره مسابقات آمادگی جسمانی برادران وزارت نیرو در ورزشگاه شریعتی کرج برگزار شد.

رمضانی، دبیر هیئت ورزش صنعت آب و برق استان البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، با اشاره به این که در این دوره از مسابقات ۱۷ استان شرکت کردند، گفت: بیش از ۱۲۶ نفر از مجموعه صنعت آب و برق وزارت نیرو در این مسابقات حضور دارند.

رمضانی افزود: این مسابقات در بخش مسابقات آمادگی جسمانی دیروز در سالن ورزشی شهدای محمد شهر برگزار شد و امروز هم در پیست شریعتی مسابقات دو و میدانی انجام شد.

او در پایان گفت: بعد از ظهر امروز نیز مراسم اختتامیه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/د.خ

صد ورزشکار کشور، مهمان رقابت های استانی کشتی در البرز

رئیس هیئت کشتی البرز گفت: مسابقات کشتی استانی در ۱۵ آذر ماه به میزبانی البرز برگزار می شود.

حمید یاری، رئیس هیئت کشتی البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، گفت: مسابقات استانی در روز جمعه پانزدهم آذرماه  به مدت یک روز در خانه کشتی تختی کرج برگزار می‌شود.

او افزود: ۱۰۰ کشتی گیر در این مسابقه به رقابت می‌پردازند.

او گفت: از استان‌های همدان، قزوین، تهران، لرستان و شهرستان شهریار دعوت شده تا در این مسابقه شرکت کنند.

او با اشاره به این که چهار تیم از استان البرز در این مسابقه حضور دارند، افزود: در ده وزن ورزشکار داریم که روی تشک به رقابت خواهند پرداخت.

انتهای پیام/ر.خ

برچسب ها: ورزشی ، وزارت نیرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.