تساوی جذاب و پرگل نساجی و سپاهان

نساجی قائمشهر در سیزدهمین هفته رقابت‌های لیگ برتر به مصاف سپاهان اصفهان رفت که این دیدار در نهایت به تساوی دو بر دو انجامید.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امروز پنشنبه ١٤ آذر با انجام شش دیدار پیگیری شد و در یکی از دیدار‌ها نساجی در قائمشهر به مصاف سپاهان اصفهان رفت.

یازده نفر اصلی ترکیب نساجی در این دیدار را علیرضا حقیقی، حامد شیری، رضا علیاری، حسن جعفری، محمد میری، مجتبی بیژن، میلاد سرلک، علی اصغر عاشوری، رضا دهقانی، علی شجاعی و محمد عباس‌زاده بودند.

در مقابل امیر قلعه نویی سرمربی سپاهان هم پیام نیازمند، عزت‌الله پورقار، گئورگی گولسیانی، مهدی کیانی، محمد محبی، سیدمحمد کریمی، رضا میرزایی، علی قربانی، محمدرضا مهدی‌زاده، شایان مصلح و امید نورافکن را به زمین فرستاد.

نساجی درحالی به مصاف زردپوشان اصفهانی رفت که بعد از پیروزی هفته چهارم مقابل شاهین بوشهر دیگر نتوانست در هیچ کدام از دیدار‌های خود به پیروزی برسد.

دیدار دو تیم که در میان استقبال هواداران بی بی شمار قائمشهری انجام شد، جذاب دنبال شد و با گل دقیقه دوم امید نورافکن نیمه اول به سود اصفهانی‌ها به پایان رسید.

اما نیمه دوم قرمزپوشان نساجی به خود آمدند و توانستند با دو گل محمد عباس زاده و مجتبی ممشلی از رقیب قدرتمند خود پیش بیافتند، اما خوشحالی و سرور هواداران هنوز ادامه داشت که سپاهان با گل کیروش استنلی بازی را به تساوی کشید.

قرمزپوشان نساجی با این تساوی ١٢ امتیازی شدند و در رده دوازدهم ایستادند و سپاهانی‌ها هم با یک امتیاز بازی بیست و چهارمین امتیاز خود را کسب کردند و در رده دوم قرار گرفتند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار