بازدید دادستان کرمانشاه از محل ثبت نام داوطلبان نمایندگی انتخابات

دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه گفت: اخلاق مداری یکی از مهمترین اصول هر انتخابات به شمار می‌رود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، صادقی دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه در ستاد انتخابات شهرستان کرمانشاه  حضور یافت و از سالن محل ثبت نام از داوطلبان نمایندگی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بازدید کرد.

جلسه انتخاب اعضای هیات اجرایی از میان معتمدین معرفی شده در فرمانداری با حضور دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه، فرماندار، رئیس ثبت احوال و اعضای هیئت نظارت شورای نگهبان برگزار شد.


 صادقی در حاشیه این بازدید با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص لزوم ثبت نام افراد متعهد و دارای صلاحیت در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت:اخلاق مداری یکی از مهمترین اصول هر انتخابات به شمار می‌رود.

او با تاکید بر پرهیز از تخریب چهره کاندیدا‌ها توسط یکدیگر، عدم سو استفاده و بهره گیری ابزاری از اقوام و فرق و دادن وعده‌های غیر قابل تحقق و تحریک و تهیج آنان، تبلیغات زودهنگام انتخاباتی غیر متعارف، خاطر نشان کرد دستگاه قضایی در راستای ماده ۶۷ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی با هماهنگی ناظرین شورای نگهبان و هیئت‌اجرایی اقدامات و فعالیت‌های انتخاباتی را مستمرا رصد و پایش می‌کند.

او همچنین از اختصاص شعبات ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در دادگستری استان کرمانشاه خبر داد و افزود خوشبختانه همدلی، نظم و هماهنگی خوبی در ستاد انتخاباتی شهرستان کرمانشاه وجود دارد که نوید از انتخاباتی پر شور و به دور از حاشیه می‌دهد.

 

انتهای پیام/ز

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار