آمریکای جنایتکار به شدت از پیشرفت و توسعه ایران اسلامی عصبانی است

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه در خطبه های نماز جمعه کرمانشاه با اشاره به حوادث اخیر در کشور گفت: امروز دشمن باور جوانان ما را نشانه گرفته است.

آمریکای جنایتکار به شدت از پیشرفت و توسعه ایران اسلامی عصبانی استبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  آیت الله  مصطفی علما نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه دعوت همگان به رعایت تقوی و عدل و انصاف گفت: صادق بودن در اعمال و گفتار امانت داری و انجام فرائض دینی منشور سعادت و خوشبختی است.

خطیب نماز جمعه کرمانشاه به اهمیت دانشجویان در کشور اشاره کرد و فرارسیدن روز ۱۶ آذر و روز دانشجو گفت: این روز روز تبلور اراده ظلم ستیزی و بیداری انقلابی دانشجویان در برابر ظلم است و دانشجویان شهید در این روز مشت ظالمان را با خون خود باز کردند.
 
آیت الله علما در ادامه افزود: بعد از گذشت ۴۰ سال از انقلاب اسلامی دشمنان تلاش می کنند تا با ترفند‌های مختلف و ایجاد نفوذ در دانشگاه‌ها تفکر جوانان و دانشجویان را هدف قرار دهند که این هوشیاری مسئولان نظام و نیز جوانان و دانشجویان را میطلبد تا این نقشه هار ا خنثی کنند.

او بیان کرد: رهبر معظم انقلاب در گام دوم بیش از ۴۰ بار به نقش جوانان و این قشر از جامعه اشاره کرده اند و این نشان از اهمیت این موضوع می‌دهد.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه از دانشجویان به عنوان کلید سعادت هر کشور نام برده و گفت: جنبش دانشجویی یعنی مقابله با نظام سلطه و استکبار و مقابله با سیاست‌های شوم آمریکای جنایتکار کشوری که به شدت از پیشرفت و توسعه ایران اسلامی عصبانی است.

آیت الله علما از مسئولان، روسا و کارکنان دانشگاه‌ها خواست پای درد و دل دانشجویان بنشینند و حرف‌های آنان را گوش کنند چراکه رشد و پیشرفت همه جانبه کشور در گرو تعالی این قشر است.

انتهای  پیام/ز

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار