ملی پوش بوکس در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛

برای کسب سهمیه المپیک انگیزه بالایی دارم

دانیال شه بخش گفت: برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو از انگیزه بالایی برخوردارم.

برای کسب سهمیه المپیک انگیزه بالایی دارمدانیال شه بخش ملی پوش بوکس کشورمان در گفت‌وگو  با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: برای کسب سهمیه المپیک انگیزه بالایی دارم و به تازگی در تیم ملی بزرگسالان حضور پیدا کرده ام.

او در ادامه افزود: در آسیا رقابت بر سر کسب سهمیه المپیک سخت‌تر از اروپا و آفریقا است. قزاقستان و ازبکستان کشورهای آسیایی قدرتمند هستند که در جهان هم از جایگاه خوبی برخوردارند. همچنین رقابت  در سبک وزن نسبت به سایر وزن‌ها کار سختی است.

شه بخش ادامه داد: با تیم ملی ترکیه حدود ۱۰ روز اردوی مشترک داشتیم که در نهایت در یک بازی رسمی مقابل این تیم به پیروزی رسیدیم. اگر روند برگزاری اردو‌های تدارکاتی ادامه دار باشد به آمادگی بازیکنان کمک خواهد کرد. فدراسیون قول داده است تا  تیم ملی نیجریه در هفته آینده به ایران بیاید. برگزاری بازی‌های رسمی به بالا بردن سطح فنی و  کیفیت بوکسور‌ها موثر است.

او در پایان عنوان کرد: بزرگترین دغدغه بوکس حمایت شدن از سوی مسئولان است. قول‌هایی به بوکسور‌ها داده شده است که انگیزه ما را بالا می‌برد. اگر از نظر مالی دغدغه بازیکنان برطرف شود بوکسور‌ها می‌توانند بالاترین کیفیت را از خودشان ارائه دهند.


بیشتر بخوانید:  ثوری: مسائل حاشیه‌ای تمرکز فدراسیون بوکس را برهم می‌زند


انتهای پیام/

آخرین اخبار از فدراسیون بوکس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار