نماینده، ولی فقیه دراستان وامام جمعه زنجان: شهدای دانشجو در شکل‌گیری و پیروزی انقلاب تاثیر بسزایی داشتند.

فرمان‌برداری از ولی فقیه، از راه‌های حل مشکلات موجود در حوزه اقتصادبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛حجت الاسلام والمسلمین خاتمی در خطبه‌های امروز نماز شهرزنجان با تبریک روز دانشجو گفت: ۱۶ آذر روز دانشجو یک روز مهم در تاریخ ایران اسلامی است.

وی  افزود: دانشجویان همواره در همه خیزش‌های دینی و اسلامی به تبعیت از روحانیت معظم حضور جدی داشتند و  باید در این روز از دانشجویان و عناصرمتعهد دانشمند انقلابی تشکر و سپاسگزاری کرد.

 امام جمعه زنجان درادامه به تحولات اخیردرکشورومنطقه هم اشاره کرد وگفت: دشمن درکمین نشسته وهرلحظه درتلاش است تا به انقلاب ضربه بزند، اما همه  باید با پیروی از رهبر معظم انقلاب زمینه هیچ  فرصتی برای دشمن را فراهم نکنیم.

نماینده ولی فقیه دراستان وامام جمعه زنجان با بیان اینکه ما در کشورمان امکانات فروانی  از لحاظ علم و دانش داریم افزود: باید از ظرفیت جوانان در حوزه‌های مختلف در توسعه علم و دانش استفاده کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با اشاره به اینکه تجربه چهل انقلاب به ما نشاند داده است هیچ کشوری حاضر نمی‌شود که علم و تکنولوژی‌های خود را در حوزه‌های مختلف از نفت و خودرو  وزمینه‌های دیگر در اختیار ما قرار دهد افزود: باید خود گام‌های اساسی رابرداریم و به تولید اهمیت دهیم.

امام جمعه زنجان  نقش نخبگان کشور را در موفقیت کشور بسیار بااهمیت دانست وگفت: از ظرفیت آن‌ها می‌توان به فناوری‌های علمی دست یافت.

اوبا اشاره به اجرای برنامه‌های جدید دولت  از فروشندگان خواست رعایت انصاف در فروش  محصولات را داشته باشند.

انتهای پیام/ا

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.