تشکیل کارگروه بررسی حادثه آتش‌سوزی

استاندار کردستان از تشکیل کارگروهی برای بررسی حادثه تالار عروسی در سقز خبر داد.

تشکیل کارگروه بررسی حادثه آتش‌سوزیبه گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،بهمن مرادنیا امروز در عیادت از مصدومان حادثه آتش‌سوزی تالار مانگه‌شه‌و سقز در بیمارستان تامین اجتماعی سقزبا اشاره به بازداشت مدیر تالاریادشده به دستور دادستان گفت : کارگروهی برای بررسی جوانب این حادثه‌ای تشکیل شده است .

استاندار کردستان افزود: حادثه‌ای که شب گذشته اتفاق افتاد شاید به دلیل یک سری سهل‌انگاری‌ها و عدم رعایت قوانین و مقررات حاکم بر ساخت و ساز‌ها و همچنین مسائل بهداشتی اتفاق افتاده است.

وی افزود: امروز صبح با معاون امور اقتصادی هماهنگ کردیم که در سطح استان کارگروهی برای نظارت بر اماکنی که استاندارد نیستند ، تشکیل شود.

استاندار کردستان گفت: همه مراکز درمانی سقز در حال خدمات‌رسانی به مصدومان حادثه هستند و تمهیدات لازم برای ارائه خدمات مطلوب به این افراد اتخاذ شده و هیچ مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

گفتنی است؛ تالار عروسی مانگه‌شه‌و در سقز ساعت ۲۱ شب گذشته در اثر نشت گاز از شلنگ متصل به بخاری دچار آتش‌سوزی که متاسفانه در این حادثه ۱۱ نفر از مدعوین کشته و ۴۹ نفر نیز مصدوم شدند.

جانباختگان این حادثه تلخ پنج کودک، پنج زن و یک مرد هستند که بخاطر هجوم مهمانان برای خروج از تالار هنگام وقوع آتش‌سوزی، زیر دست و پا ماندند، جان باختند و یا مصدوم شدند.

انتهای پیام /ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.