بازگشت شاگردان نصرتی به صدر جدول/ سپیدرود همچنان روی دور باخت/ پیروزی ملوانان در شهرآورد شمال

در چارچوب بازی‌های هفته شانزدهم لیگ آزادگان، امروز ۹ دیدار برگزار شد.

بازگشت شاگردان نصرتی به صدر جدول/ سپیدرود همچنان روی دور باخت/ پیروزی ملوانان در شهرآورد شمالبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب بازی‌های هفته شانزدهم لیگ آزادگان، ۹ برگزار شد که در مهم‌ترین دیدار مس رفسنجان موفق شد با نتیجه ۳ بر یک نود ارومیه صدرنشین را شکست دهد و به رده سوم صعود کند. محسن آذرباد، مهرداد رضایی و مهرداد آوخ برای مس رفسنجان گلزنی کردند و تک گل نود ارومیه را هم امین عباسی به ثمر رساند. با این نتیجه نود ارومیه ۲۹ امتیازی باقی ماند و به رده دوم صعود کرد.

ملوانان هم در ادامه روند خوبشان موفق شدند رایکا بابل را با یک گل شکست دهند تا علاوه بر پیروزی در شهرآورد شمال، سومین برد پیاپی خود در این فصل را کسب کنند. مهدی هاشمی نژاد در دقیقه ۵۷ گل پیروزی بخش ملوان را به ثمر رساند. رایکا در آخرین دقایق بازی صاحب یک ضربه پنالتی شد که مبین عشایر دروازه بان جوان ملوان ضربه مهرداد حیدری را مهار کرد. ملوان با کسب ۳ امتیاز این دیدار ۱۴ امتیازی شد و به رده پانزدهم صعود کرد. رایکا نیز با ۱۳ امتیاز در رده شانزدهم قرار گرفت.

قشقایی در شیراز به مصاف داماش گیلان رفت و در حالی که هواداران این تیم با تشویق تیم میهمان اخلاق را بردند، بازی هم با نتیجه  یک بر صفر به نفع قشقایی به پایان رسید. محمد جواد عباسی از روی نقطه پنالتی تک گل قشقایی را به ثمر رساند.

داماش گیلان با ۲۴ امتیاز در روه هفتم ایستاده و قشقایی شیراز با ۱۶ امتیاز در رده دوازدهم قرار گرفت.

آلومینیوم اراک در خانه برابر مس کرمان با تساوی بدون گل متوقف شد. مس کرمان با ۲۵ و آلومینیوم با ۲۲ امتیاز به ترتیب در رده‌های پنجم و نهم ایستادند.

گل ریحان البرز با تساوی برابر علم و ادب تبریز توانست به صدر جدول بازگردد، اما علم و ادب دست به کار بزرگی زد و موفق شد این تیم را با نتیجه یک بر یک متوقف کند. علم و ادب با ۶ امتیاز همچنان در قعر جدول لیگ آزادگان قرار دارد.


بیشتر بخوانید: زمان نقل و انتقالات لیگ برتر و لیگ آزادگان اعلام شد


فجر سپاسی که در هفته‌های گذشته کمی نوسان داشت و صدر جدول را هم از دست داد، این هفته میهمان نیروی زمینی بود و با یک گل بازی را به حریفش واگذار کرد. فجرسپاسی با ۲۷ امتیاز چهارم و نیروی زمینی با ۲۱ امتیاز دهم است.

سرخپوشان پاکدشت و آرمان گهر سیرجان به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

نادر دست نشان در سومین حضورش روی نیمکت سپیدرود دستاوردی نداشت و مانند ۲ بازی گذشته تیمش بازی را واگذار کرد. بادران تهران با ۲ گل ایمان غلامی و یک گل کیوان امرایی موفق شد سپیدرود را با نتیجه ۳ بر یک در رشت شکست دهد. بادران با ۳ امتیاز این دیدار ۲۵ امتیازی شد و به رده ششم صعود کرد. سپیدرود نیز پس از متحمل شدن ششمین باخت پیاپی در این فصل به رده سیزدهم سقوط کرد.

استقلال خوزستان قعرنشین دست به کار بزرگی زد و با نتیجه ۱_۴ خوشه طلایی ساوه که از تیم‌های مدعی این فصل به شمار می‌رود را شکست داد. اسقلال خوزستان با کسب ۳ امتیاز این دیدار خانگی ۱۲ امتیازی شد و در رده هفدهم باقی ماند. خوشه طلایی ساوه نیز به رده هشتم سقوط کرد.

انتهای پیام/

نتایج هفته شانزدهم لیگ آزادگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار