آمار داوطلبان نمایندگی حوزه‌های انتخابیه استان یزد به ۱۳۶نفر رسید

رئیس ستاد انتخابات استان یزد گفت: در شش روز نخست ثبت نام یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، ۱۳۶ نفر در حوزه انتخابیه استان یزد ثبت نام کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  احمد ترحمی رئیس ستاد انتخابات استان یزد گفت: در شش روز نخست ثبت نام یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، ۱۳۶ نفر برای نمایندگی چهار حوزه انتخابیه استان یزد نام نویسی کردند و شش نفر از داوطلبان در حال تکمیل مدارک هستند.

او افزود: در این مدت تعداد ۶۹ نفر برای حوزه انتخابیه یزد و اشکذر، ۲۶ نفر برای حوزه انتخابیه تفت و میبد ثبت نام کرده اند.

ترحمی ادامه داد: همچنین ۲۹ نفر برای حوزه انتخابیه مهریز، بافق، ابرکوه، خانم و بهاباد و ۱۲ نفر برای حوزه انتخابیه اردکان نام نویسی کرده اند.

رئیس ستاد انتخابات استان یزد اضافه کرد: هشتاد درصد نامزد‌های انتخاباتی این دوره در رده سنی بین ۳۰تا ۴۵ سال قرار دارند.

او اضافه کرد: سیاست راهبردی وزارت کشور حول چهار محور سلامت انتخابات، قانونمداری، امنیت و مشارکت حداکثری است که برای تحقق این چهار محور تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم.

ترحمی اظهار داشت: سه محور سلامت، قانونمداری و امنیت انتخابات به عنوان وظایف اصلی ستاد انتخابات است و کلیت آن با نظارت وزارت کشور انجام می‌شود و با ساز و کارها، ابلاغ وظایف و تمهیدات انجام شده، برگزاری انتخاباتی با سلامت و امنیت کامل و در چارچوب قوانین و مقررات را تضمین می‌کنیم.

رئیس ستاد انتخابات استان یزد با بیان اینکه امروز آخرین مهلت ثبت نام داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی است، تصریح کرد: داوطلبان می‌توانند از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ برای ثبت‌نام به ستاد انتخابات وزارت کشور، سفارت‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور و فرمانداری‌های مرکز چهار حوزه انتخابیه در سطح استان مراجعه کنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار