مصدومیت ترمز استقلال را می‌کشد؟

مصدومیت‌های متوالی بازیکنان تیم فوتبال استقلال خبر بدی برای استراماچونی است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال استقلال با هدایت آندره آ استراماچونی با کسب ۲۵ امتیاز صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر را به خود اختصاص داده است. این تیم اختلاف بسیار کمی با دیگر مدعیان دارد. آبی‌ها برای حفظ صدر نشینی کار سختی را در پیش دارند.

البته برای حفظ صدرنشینی استراماچونی کار سختی دارد، زیرا این تیم بازیکنان مصدوم زیادی دارد. شیخ دیاباته به دلیل محرومیت و البته مصدومیتی که دارد در بازی با پیکان در هفته چهاردهم رقابت‌ها غایب است.

از طرفی سیاوش یزدانی به دلیل مصدومیت شدیدی که دارد در بازی با پیکان هم غایب خواهد بود. به غیر از او میلاد زکی پور دیگر مدافع تیم فوتبال استقلال هم نمی‌تواند برابر پیکان استقلالی‌ها را همراهی کند، اما این بازیکن امروز زیر نظر پزشکان تست می‌دهد تا زودتر به تمرینات تیمش اضافه شود. زکی پور زیر تیغ جراحان نمی‌رود.

روزبه چشمی و محمد دانشگر دیگر بازیکنان تیم فوتبال استقلال هم در بازی با شهر خودرو با مصدوم شدند، اما با ریکاوری در کلینیک به دیدار برابر پیکان می‌رسند.

مهدی قائدی زوج شیخ دیاباته نیز به دلیل مصدومیت در دیدار برابر شهر خودرو تعویض شد تا در نهایت شانس بیشتری برای حضور برابر پیکان داشته باشد و در نبود دیاباته بتواند برای آبی‌ها گلزنی کند.

فرشید باقری هافبک آبی پوشان پایتخت هم پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت طولانی آماده رقابت‌ها است و در صورت صلاحدید استراماچونی می‌تواند برای آبی پوشان به میدان برود.

داریوش شجاعیان و محسن کریمی دیگر بازیکنانی هستند که نمی‌توانند به دلیل پارگی رباط تا آخر فصل استقلالی‌ها را همراهی کنند.

استراماچونی به دلیل مصدومیت بازیکنانش باید احتیاط بیشتری کند چرا که آسیب دیدگی بازیکنان می‌تواند آبی‌ها از جمع مدعیان دور کند و مصدومیت‌های متوالی بازیکنان استقلال می‌تواند خبر خوبی در این روز‌ها برای استراماچونی نباشد.


بیشتر بخوانید: مشتری ستاره‌های استقلال کدام تیم‌های اروپایی هستند؟


انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۰ ۱۶ آذر ۱۳۹۸
30هزار دلار واسه استرا نیست ولی قرمزا 270هزار دادن برزیلیه بونجولو فسخ قرارداد کرده!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۳ ۱۶ آذر ۱۳۹۸
چرا مغلطه میکنی این اس اس منه قهرمانی بهش میاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۰ ۱۶ آذر ۱۳۹۸
مصدوم هم نداشته باشد تیم هتریک و سرور ششتقلال پرسپولیس ترمزش را می کشد. 666666666666666666666666666555555555555555
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۰ ۱۶ آذر ۱۳۹۸
.....استقلال با نیمکت ذخیره ش هم میتونه قهرمان بشه ...البته اگه داورا اجازه بدند و کارشکنی نکنن
آخرین اخبار