فینال مسابقات گرندپری ۲۰۱۹ – روسیه؛

حسینی نتیجه را به تکواندوکار چینی واگذار کرد/ دست میرهاشم از مدال کوتاه ماند

میرهاشم حسینی هوگوپوش وزن ۶۸_ کیلوگرم کشورمان با واگذاری نتیجه برابر ژائو شوای، از کسب مدال برنز ناکام ماند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فینال مسابقات گرندپری ۲۰۱۹ از روز گذشته (جمعه – ۱۵ آذرماه) با حضور ۱۶ تکواندوکار برتر جهان در هر ۴ وزن المپیکی مردان و زنان و در مجموعه ورزشی "دینامو" مسکو آغاز شد و امروز به پایان می‌رسد.
میرهاشم حسینی در وزن ۶۸- کیلوگرم ابتدا با "سی محمد کتبی" از بلژیک دارنده مدال نقره بازی‌های یونیورسیاد ۲۰۱۹، برنز گرندپری ۲۰۱۸ و ... مبارزه کرد و در حالیکه میرهاشم ۱۵ بر یک جلو بود این هوگوپوش انصراف داد تا نتیجه این بازی ۱۶ بر یک به نفع میرهاشم به پایان برسد؛ سپس "جواد آچاب" بلژیکی دارنده مدال برنز جهان ۲۰۱۹ را ۳۳ بر ۱۵ شکست داد.


بیشتر بخوانید: ملی پوش تکواندو ایران از کسب مدال بازماند


میرهاشم در مرحله نیمه نهایی به مصاف "دای هون لی" از کره جنوبی دارنده مدال برنز قهرمانی جهان ۲۰۱۹، طلای جهانی ۲۰۱۷، طلای بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸، برنز المپیک ۲۰۱۶، دو نقره و یک برنز گرندپری ۲۰۱۹ رفت و ۲۳ بر ۲۰ نتیجه را واگذار کرد.

وی در دیدار رده بندی برابر "شوای ژائو" چینی قهرمان المپیک ریو ۲۰۱۶، قهرمان جهان ۲۰۱۷ و ۲۰۱۹، دارنده مدال طلا و برنز گرندپری ۲۰۱۹، قهرمان گرنداسلم ۲۰۱۸، نایب قهرمان بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ و ... نتیجه را ۱۵ بر ۱۱ واگذار کردو از کسب مدال بازماند.

هدایت این تیم برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و علی محمد بسحاق و وحید عبداللهی به عنوان مربی است.

رقابت‌های فینال گرندپری ۸ G است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب ۸۰، ۴۸ و ۲۸.۸۰ امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک تعلق می‌گیرد. همچنین ۶۰۰۰، ۳۰۰۰ و ۱۰۰۰ دلار جایزه نقدی اهدا می‌شود.

انتهای پیام/ 

نتایج فینال گرندپری تکواندو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار