پیام تسلیت مسئولان شهرستان مهاباد به جانباختگان حادثه سقز

مسئولان شهرستان مهاباد در پی حادثه ناگوار تالار عروسی شهرستان سقز به خانواده جان باختگان تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، امامی امام جمعه شهرستان مهاباد، شجاعی معاون استاندار و فرماندار شهرستان مهاباد و محمودزاده نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار مهاباد با صدور پیامی حادثه دلخراش جان باختن تعدادی از شهروندان سقز در تالار عروسی را تسلیت گفتند.

در متن این پیام آمده است: با کمال تاسف و تاثر، خبرحادثه ناگوار تالار عروسی مانگه شه و در شهر سقز که در آن جمعی از هموطنان جان خود را از دست دادند و شماری نیز زخمی شدند؛ مردم مهاباد را در غصه جانگداز فرو برد.

ضمن ابراز همدردی با هم وطنانمان در شهر سقز و تاسف از این حادثه دلخراش، مصیبت وارده را به مردم شهرستان سقز، بخصوص خانواده‌های داغدار عزیزان از دست رفته تسلیت و تعزیت عرض نموده و شفای عاجل مصدومان را از خداوند متعال مسئلت می‌دارد.

آرزو می‌کنیم که وسعت صبر خانواده‌ی این بزرگواران به اندازه‌ی دریای غمشان باشد و خداوند بزرگ روح مرحومان این حادثه را قرین رحمت خویش کند.

پنجشنبه شب ۱۴ آذر ماه به دنبال انفجار کپسول گاز مایع و ازدحام مردم برای خروج از تالار عروسی متاسفانه ۱۱ نفر کشته و ۳۸ نفر نیز زخمی شدند.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.