تور گردشگران فرانسوی و انگلیسی وارد سیستان و بلوچستان شد

معاون گردشگری میراث فرهنگی سیستان و بلوچستان گفت: ۱۰ گردشگر فرانسوی و انگلیسی در قالب تور گردشگری برای گردش ۱۰ روزه وارد این استان شد.

تور گردشگران فرانسوی و انگلیسی وارد سیستان و بلوچستان شد به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، روابط عمومی میراث فرهنگی و گردشگری ؛ مجتبی میرحسینی معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی و صنایع دستی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: ۱۰ نفر عضو این تور که ۲ روز قبل وارد سیستان و بلوچستان شدند از جاذبه‌های گردشگری زابل، نیمروز و هامون بازدید و با ایجاد کمپ در بیابان لوت یک شب را در این منطقه سپری کرده و با جاذبه‌های گردشگری آن آشنا شدند.

او گفت: این گردشگران سپس در زاهدان از موزه منطقه‌ای جنوب شرق و بازار سنتی بازدید کرده و به سمت تفتان خاش، ایرانشهر، چابهار و کنارک سفر می‌کنند تا با ظرفیت‌های گردشگری سیستان و بلوچستان آشنا شوند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان افزود: حضور گردشگران خارجی و داخلی اثرات زیادی در رشد اقتصادی استان و ایجاد اشتغال پایدار در منطقه دارد.

اوبیان کرد: جغرافیای گردشگری دنیا تغییر کرده و گردشگران امروز به دنبال مقاصد جدید هستند که با همکاری اهالی رسانه و دفاتر گردشگری به این استان ناشناخته و جذاب سفر می‌کنند.

میرحسینی گفت: سیستان و بلوچستان امروزه به دلیل امنیت پایدار و جاذبه‌های گردشگری فراوان گردشگران زیادی را از نقاط مختلف دنیا به خود جذب می‌کند.

او  افزود: گردشگری امروزه مهمترین صنعت و بزرگترین پدیده اجتماعی قرن ۲۱ است.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار