از ابتدای امسال تاکنون سه هزار و ۵۲۶ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان از تسهیلات قرض الحسنه اشتغال وکارگشایی این صندوق بهره‌مند شدند .

پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد تومان تسهیلات از طریق صندوق امداد ولایتبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،هدایت صفری مدیر کل کمیته امداد استان زنجان گفت: صندوق امداد ولایت با مجوز رسمی بانک مرکزی و با هدف پرداخت وام قرض‌الحسنه به مددجویان و نیازمندان کمیته امداد و دیگر اقشار آسیب‌پذیر راه‌اندازی شده است، که جذب سپرده‌های قرض‌الحسنه از خیران برای ارائه تسهیلات به خانواده‌های کم برخوردار از طریق این صندوق انجام می‌شود.

او با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تاکنون سه هزارو ۵۲۶ فقره تسهیلات در قالب وام کارگشایی، تسهیلات اشتغال وتوانمندسازی، کمک به احداث وخرید مسکن شهری وروستایی و کمک به ودیعه مسکن مددجویان مستاجر صورت گرفته است گفت: در مجموع بیش از ۱۸ میلیاردو ۲۲۶ میلیون تومان تسهیلات آسان به مددجویان تحت حمایت پرداخت شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان در تشریح این فعالیت‌ها گفت:۲۸۶ فقره تسهیلات اشتغال وتوانمندسازی با مبلغ ۴ میلیاردو ۶۵۶ میلیون تومان و ۲ هزارو ۵۳۲ فقره تسهیلات وام کارگشایی به مبلغ ۹ میلیاردو ۵۵۲ میلیون تومان از ابتدای سال جاری به مددجویان نیازمند استان زنجان پرداخت شده است.

صفری همچنین نیاز مسکن مددجویان را یکی از اولویت‌های مهم این نهاد عنوان کردوافزود:۶۳۶ فقره تسهیلات خرید ویا احداث مسکن برای مددجویان تحت حمایت با اعتباری بالغ بر ۳ میلیاردو ۳۷۰ میلیون تومان از ابتدای سال جاری تاکنون پرداخت شده ودر بخش کمک به ودیعه مسکن مددجویان مستاجر نیز ۷۴ فقره کمک ودیعه مسکن با اعتباری بالغ بر ۶۴۹ میلیون تومان پرداخت شده است.

او از دیگر اهداف تأسیس صندوق امداد ولایت را اشاعه سنت قرض‌الحسنه در جامعه، جذب منابع بیشتر از خیران برای پرداخت وام قرض‌الحسنه و تغییر رویکرد کمک‌های کمیته امداد از بلاعوض به معوض اشاره کرد و ادامه داد: قرض‌الحسنه واقعی در صندوق امداد ولایت کمیته امداد است که به نفع محرومان انجام می‌شود.

صفری بابیان اینکه همه اقشار به‌ویژه خیران می‌توانند در صندوق امداد ولایت کمیته امداد سپرده‌گذاری کنند، گفت: کمیته امداد همواره تلاش می‌کند تا خدمات بی‌منت و با شرایط آسان به محرومان ارائه دهد بنابراین از همه نیکوکاران انتظار داریم تا در این مسیر همچنان یاریگر کمیته امداد باشند و با سپرده‌گذاری در صندوق امداد ولایت این نهاد شرایط مناسبی را برای حل مشکلات نیازمندان فراهم آورند.

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان به فراهم شدن سامانه ارتباط با مشتریان این صندوق نیز اشاره کردوافزود: با عنایت به الطاف پروردگار و در اهتمام به مقوله تکریم ارباب رجوع در پاسخ به انتظارات مشتریان، سامانه ارتباط با مشتریان صندوق قرض الحسنه امداد ولایت با شماره تماس ۷۴۳۹۶۰۰۰‏-۰۲۱ راه‌اندازی و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است؛ که مشتریان می‌توانند با طرح درخواست‌ها، انتقادات و پیشنهاد‌ها با همدلی و همکاری خود، این صندوق را در خدمت‌رسانی با کیفیت و سریع و همچنین ارتقای بازدهی سامانه ارتباط با مشتریان یاری نمایید.

انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.