جنبش عصائب اهل الحق: آمریکا پس از شکست اکثر طرح‌هایش در عراق به تحریم روی آورده است

«حسن سالم» نماینده جنبش عصائب اهل الحق به تحریم «قیس الخزعلی» رئیس این جنبش از سوی آمریکا واکنش نشان داد.

جنبش عصائب اهل الحق: آمریکا پس از شکست اکثر طرح‌هایش در عراق به تحریم روی آورده استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سومریه نیوز، «حسن سالم» نماینده جنبش عصائب اهل الحق در پارلمان عراق اعلام کرد: اقدام وزارت خزانه‌داری آمریکا در اِعمال تحریم علیه قیس الخزعلی، رئیس این جنبش با هدف حمله به شخصیت‌های ملی مبارز عراق صورت گرفته است.

حسن سالم در بیانیه‌ای که نسخه‌ای از آن در اختیار پایگاه خبری سومریه نیوز قرار گرفت، اعلام کرد: «تحریم‌هایی که وزارت خزانه‌داری آمریکا علیه شخصیت‌های ملی مبارزی نظیر شیخ قیس الخزعلی، برادرش لیث الخزعلی و حسین اللامی اعمال کرد بیانگر جنونی است که آمریکا پس از شکست اکثر طرح‌هایش در عراق بدان گرفتار شده است».

وی خاطر نشان کرد: «هدف قرار دادن شخصیت‌های ملی عراق به منزله دخالت آشکار در امور داخلی عراق و بیانگر شکست آمریکا پس از اقدام شیخ قیس الخزعلی در برملا کردن توطئه‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی و عوامل سعودی و اماراتی آنهاست. توطئه‌هایی که با حکمت مرجعیت و وحدت ملی عراق، شکست خورده است و شکست خواهد خورد».

وزارت خزانه‌داری آمریکا روز جمعه از اعمال تحریم علیه قیس الخزعلی، برادرش لیث الخزعلی، حسین فالح، رئیس امنیت نیرو‌های بسیج مردمی و خمیس الخنجر، رئیس ائتلاف محور ملی خبر داد.

انتهای پیام/

برچسب ها: عراق ، تحریم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار