ثبت نام بیش از ۶ هزار کردستانی در طرح مسکن فرهنگیان

رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش کردستان گفت: درکردستان ۶ هزار و ۳۴۵ نفر از فرهنگیان برای دریافت مسکن در طرح مسکن فرهنگیان ثبت نام کرده‌اند.

ثبت نام بیش از ۶ هزار کردستانی در طرح مسکن فرهنگیانبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، عیسی رحیمی رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش کردستان گفت: در راستای انعقاد تفاهم نامه همکاری وزارت آموزش و پرورش با وزارت راه و شهرسازی درکردستان ۶ هزار و ۳۴۵ نفر از فرهنگیان برای دریافت مسکن در طرح مسکن فرهنگیان ثبت نام کرده‌اند.

او افزود: این افراد از تاریخ ۶ تا ۱۱ آذر با مراجعه به ادارات تعاون و رفاه آموزش و پرورش شهرستان‌های محل سکونت و کار خود و ارائه مدارک برای دریافت این واحد‌های مسکونی ثبت نام کردند.

رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش کردستان بیان کرد: از روز پنجشنبه ۱۴ آذر نیز سامانه کشوری برای ثبت نام تمام فرهنگیان فاقد مسکن اعم از افرادی که نسبت به ثبت‌نام اقدام کرده و افراد جامانده‌ایی که موفق به ثبت‌نام نشدند، فعال و در دسترس قرار گرفته است.

رحیمی یادآور شد: براساس تفاهم نامه منعقده میان وزارت آموزش و پرورش با وزارت راه و شهرسازی، نیروهای فرهنگی رسمی، پیمانی، قراردادی و بازنشسته می‌توانند متقاضی دریافت این واحد‌های مسکونی باشند.

او اضافه کرد: همچنین فرد متقاضی و افراد تحت تکفل وی باید فاقد زمین یا واحد مسکونی بوده و از امکانات دولتی مانند زمین، واحد مسکونی، تسهیلات یارانه‌ای خرید و احداث مسکن نیز استفاده نکرده باشند.

رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش کردستان گفت: زنان خود سرپرست دارای ۳۵ سال سن نیز می‌توانند متقاضی این واحد‌ها باشند ضمن اینکه فرد متقاضی باید حداقل دارای پنج سال سکونت متوالی در شهر مورد تقاضا باشد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.