در تذکر پیش از دستور صورت گرفت:

اعتراض عضو شورای شهر تهران به توقف پروژه زیرگذر چهارراه گلوبندک

صدراعظم نوری با اشاره به توقف عملیات اجرایی پروژه زیرگذر چهارراه گلوبندک به معاونت عمرانی شهرداری تهران تذکر داد.

خبرنگار: کاظمی/اعتراض عضو شورای شهر تهران به توقف پروژه زیرگذر چهارراه گلوبندکبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، زهرا صدراعظم نوری عضو شورای شهر تهران صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود که در صد و هشتاد و یکمین جلسه شورای شهر تهران ایراد کرد نسبت به توقف عملیات اجرایی پروه زیرگذر گلوبندک تذکر داد.

عضو شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه از خیابان پانزده خرداد به طرف خیابان خیام شاهد شرایط نامناسبی برای تردد شهروندان هستیم گفت: این وضعیت به دلیل توقف چند ساله پروژه زیرگذر گلوبندک رخ داده که نیمی از عرض پیاده‌رو را مسدود کرده است.

او افزود: فعالیت دست فروشان و بساط گستری مغازه‌داران هم تردد عابرین را سخت‌تر کرده است.

صدراعظم نوری با بیان اینکه کارگاه عمرانی پروژه زیرگذر گلوبندک به بخشی از خیابان تجاوز کرده و ترافیک شدیدی را پدید آورده اظهار کرد: محل توقف اتوبوس‌ها هم در همان نقطه است و این وضعیت عبور و مرور را دچار سختی کرده و از نظم خود خارج کرده است.

عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: از معاونت عمرانی شهرداری تهران و شهردار منطقه ۱۲ درخواست دارم نسبت به تکمیل پروژه زیرگذر گلوبندک اقدام کند و نسبت به تسهیل در عبور و مرور عابرین و جمع آوری تجهیزات کارگاهی آن محدوده اقدام لازم را انجام دهد و از شهرداری منطقه ۱۲ هم می‌خواهم که نسبت به پاکسازی معابر مذکور از مشاغل سیار به محلی دیگر اقدام کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار