آسمان برخی مناطق یزد بارانی است

کارشناس اداره کل هوا شناسی یزد با اشاره به موج جدید بارش ها در کشور ،گفت: بارش پراکنده برف و باران تا عصر امروز در استان به ویژه مناطق کوهستانی ادامه دارد.

احسان الله دهقانی کارشناس اداره کل هوا شناسی یزد در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  با اشاره به ورود سامانه بارشی به کشور و احتمال سیل در اکثر استان‌ها، گفت: این سامانه بارشی برای استان یزد به صورت بارش برف و باران پیش بینی شده است.

او با بیان اینکه بارش پراکنده برف و باران از ساعت پنج صبح امروز شروع شده و تا عصر در استان به ویژه ییلاقات ادامه دارد، افزود: پس از خروج سامانه از غروب امروز به تدریج با کاهش دما و کاهش ابر در استان مواجه می‌شویم.

دهقانی تصریح کرد: از سه شنبه شب تا بعد از ظهر جمعه با ورود موج بارش‌های جدید به استان به ویژه مناطق کوهستانی با رگبار پراکنده رو برو خواهیم شد.

کارشناس اداره کل هوا شناسی یزد سرد‌ترین نقطه‌ی امروز صبح استان را سبز دشت بافق با منفی یک در جه و گرمترین نقطه را بافق با ۲۲ درجه سانتی گراد عنوان کرد.

او با بیان اینکه دمای شهر یزد در روز گذشته بین ۶ و ۱۶ نوسان داشته است، افزود: کمینه و بیشینه‌ی دمای استان امروز یک شنبه ۴ و ۱۶ در جه است همچنین فردا دوشنبه نوسانات دمایی یزد بین ۳ تا ۱۴ درجه سانتی گراد خواهد بود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار