جو بایدن: نگران واکنش جمهوری‌خواهان در صورت شکست در انتخابات ۲۰۲۰ هستم

نامزد دموکرات انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا نسبت به واکنش جمهوری‌خواهان در صورت شکست در انتخابات آتی این کشور ابراز نگرانی کرد.

بایدن: نگران واکنش جمهوری خواهان در صورت شکست در انتخابات هستمبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری هیل، جو بایدن، نامزد دموکرات انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا در خصوص اقدامات جمهوری خواهان در صورت شکست در انتخابات آینده این کشور ابراز نگرانی کرد.

معاون رئیس جمهور سابق آمریکا گفت: من واقعا نگران این هستم که هیچ یک از احزاب نباید بیش از حد قدرت داشته باشد. بایدن افزود: نگرانم که جمهوری خواهان پس از شکست در انتخابات آتی چه اقداماتی را در پیش خواهند گرفت. وب سایت بازفید در گزارشی به اظهارات اخیر بایدن پرداخت. بایدن یکی از دموکرات‌هایی است که در ماه‌ها اخیر رویکرد میانه‌رویی نسبت به جمهور‌ی خواهان داشته است.

او همچنین زمانیکه در دولت باراک اوباما، رئیس جمهور سابق این کشور به عنوان معاون مشغول به کار بود از حمایت طرفداران هر دو حزب دموکرات و جمهوری خواه برخوردار بود. او که سابقه حضور طولانی مدت در سنای آمریکا را دارد، بار‌ها با میچ مک کانل، رهبر اکثریت سنا دیدار داشته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار