تحویل ۲ دستگاه آمبولانس پیشرفته به ناوگان اورژانس بیجار

رئیس شبکه بهداشت و درمان بیجارگفت: ۲ دستگاه آمبولانس پیشرفته و مدرن به ناوگان امداد رسانی مرکز فوریت‌های پزشکی (اورژانس ۱۱۵) این شهرستان تحویل داده شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، حسین جعفری گفت: ناوگان اورژانس زمینی این شهرستان به صورت کامل نوسازی شده و این ۲ دستگاه آمبولانس پیشرفته بنز اسپرینتر، به ارزش ۲۸ میلیارد ریال نیز خریداری و تحویل اورژانس بیجار شد.

او با اشاره بر اینکه برای توسعه ناوگان اورژانس بیجار بیش از ۹۰ میلیارد ریال هزینه شده است، افزود: در حال حاضر این ناوگان با هفت دستگاه آمبولانس ICU دار، جزو یکی از مجهزترین ناوگان‌های زمینی اورژانس ۱۱۵ استان کردستان به شمار می‌رود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان بیجار اضافه کرد: این آمبولانس‌ها از نوع کمک دار بوده و متناسب با آخرین تکنولوژی روز دنیا و برای تردد در شرایط سخت و مناطق صعب العبور و کوهستانی طراحی و مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

جعفری یادآور شد: نوسازی ناوگان اورژانس زمینی، همچین تهیه و ساخت پد فرود بالگرد اورزانس هوایی، تهیه چهار دستگاه آمبولانس پیشرفته در مدت یک سال اخیر اقداماتی است که در بخش فوریت‌های پزشکی بیجار انجام گرفته است.

انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.