واسطه حضور برانکو در ایران کیست؟

یک مدیر برنامه مشهور سعی دارد تا پای برانکو ایوانکوویچ را به تیم ملی فوتبال ایران باز کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، چند سالی است مدیر برنامه ها در همه جای دنیا نقش بسزایی را در نقل و انتقالات بازیکنان به لیگ های مختلف و معتبر اروپایی را بر عهده دارند و به همین منظور درآمد خوبی از این راه کسب می کنند.

واسطه حضور برانکو در ایران کیست؟

در چند سال گذشته هم مدیربرنامه ها در انتقال بازیکنان و سرمربیان فوتبالی به لیگ برتر فوتبال ایران نقش بسزایی داشته اند و حالا حضور آن ها در فوتبال ایران به قدری پر رنگ بوده که در معرفی و آوردن سرمربی اروپایی هم به ایران خود را موثر جلوه داده اند، تا جایی که حضور مربیان اخیر تیم ملی فوتبال از جمله کارلوس کی روش، مارک ویلموتس و شاید برانکو ایوانکوویچ به دست آن ها انجام شده است.

اما حالا این روزها که بحث تعویض سرمربی تیم ملی در رسانه ها بسیار داغ شده است، نباید از نقش مدیربرنامه های ایرانی و خارجی و حتی آژانس های نقل و انتقالاتی بازیکنان گذشت. شنیده می شود حضور مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی فوتبال که با حواشی زیادی هم رو به رو بود، توسط فالی رمضانی آلبانیایی انجام شد. رمضانی  نقش بسزایی در حضور مائوریتسیو ساری از سری آ به تیم چلسی در لیگ جزیره، بعد از جدایی آنتونیو کونته داشت و حالا او یکی از قطب های مهم نقل و انتقالاتی بازیکن در سراسر دنیا به شمار می آید.

تمرکز رمضانی بیشتر روی سری آ ایتالیا بوده و در این چند سال اخیر روی بحث بازیکنان و سرمربیان اروپایی به همراه بنگاه نقل و انتقالاتی خود به اسم "لیان"  هم تمرکز ویژه ای داشته است. فالی رمضانی همچنین روی انتقال بازیکنان متعددی از جمله کالیدو کولیبالی، میرالم پیانیچ، چنگیز اوندر، مارکوس آلونسو و ... موثر بوده و کاملا جای پای خود را در بحث نقل و انتقالات محکم کرده است. گفتنی است این واسطه فوتبالی با کمک زیر شاخه هایش در آژانس نقل و انتقالاتی لیان، در بحث انتقال سردار آزمون به تیم زنیت پترزبورگ روسیه و همچنین اللهیار صیادمنش به تیم فنرباغچه ترکیه  هم نقش بسزایی ایفا کرده است.

واسطه حضور برانکو در ایران کیست؟

در کنار آزمون و صیادمنش و حتی مارک ویلموتس این روزها شنیده می شود رمضانی با کمک دستیارانش در بنگاه خود رایزنی هایی برای حضور برانکو ایوانکوویچ در تیم ملی به جای ویلموتس را انجام داده و حالا این مدیربرنامه قصد دارد تا نقش پر رنگ خود را در انتخاب سرمربی تیم ملی نشان دهد.


بیشتر بخوانید: ماجرای غیبت ۸۲ روزه مردی که مسئولان فدراسیون فوتبال را «کله پنیری» فرض کرد


انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۲ ۱۹ آذر ۱۳۹۸
دوبار حضور در جام جهانی - آشنایی تیمهای اسیایی -و باشگاهی با هزینه هایی که سالها کرذه ایم با سواذی که داره خوذش بزایمان سرمایه فوتبالی شده !
Iran (Islamic Republic of)
پیشگو
۱۸:۰۶ ۱۷ آذر ۱۳۹۸
برانکو در تیم ملی فوتبال ایران موفق نخواهد شد
آخرین اخبار