بیرانوند: شاید سرمربی ایران در بازی با هنگ کنگ و کامبوج هاشمیان باشد/ برانکو بازیکنان ایرانی را به خوبی می‌شناسد

دروزاه بان تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: احتمال دارد وحید هاشمیان در دیدار با هنگ کنگ و کامبوج سرمربی تیم ملی فوتبال ایران باشد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس در حاشیه همایش تقدیر از پیشکسوتان این باشگاه اظهار داشت: مراسم امروز خیلی خوب بود و من خیلی خوشحال هستم که در این مراسم حضور داشتم. تمام اسطوره‌های باشگاه پرسپولیس امروز در این همایش حضور داشتند و من هم از دست علی پروین تندیسی را دریافت کردم که برایم خیلی با ارزش است و همین موضوع نشان داد که پیشکسوتان چقدر به بازیکنان بها می‌دهند و آن‌ها را رو به جلو تشویق می‌کنند و امیدوارم که این گونه برنامه‌ها در آینده بیشتر باشد.


بیشتر بخوانید: فدراسیونی با نام ستاد محرمانه! / تیم ملی فوتبال امید بدون حریف راهی قطر می‌شود؟


دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس درباره اختلافش با وحید قلیچ پیشکسوت این باشگاه گفت: قلیچ جزء دروازه بانان با سابقه باشگاه پرسپولیس است و من هیچ اختلافی با او ندارم و همیشه برایم احترام قائل هستم. حتی در مراسم امروز هم با یکدیگر صحبت کردیم و به او گفتم شما هر چقدر می‌خواهید انتقاد کنید من ناراحت نخواهم شد.

علیرضا بیرانوند همچنین درباره مراسم برترین‌های قاره آسیا بیان کرد: وقتی قطر میزبانی جام جهانی را بر عهده گرفته و تیمش هم به مقام قهرمانی جام ملت‌های آسیا دست پیدا کرد، همین موضوعات نشان می‌دهد که چقدر تیمشان موفق بوده است. وکیل من روز مراسم پیامی را در صفحه شخصی خودش منتشر کرد و با این کار خود مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا را تحت فشار قرار دهد تا رای را به نفع من برگردانند و حتی زمانی که در مراسم حضور پیدا کردم و دیدم که هیچ نماینده‌ای از قطر در آن جا حضور ندارد من را خیلی امیدوار کرد که جایزه را بگیرم، اما این اتفاق نیفتاد. حتی مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا به من گفتند که تو دروازه بان خیلی خوب هستی، اما چون تیم ملی کشورتان در بخش تیمی چه فوتبال و فوتسال و چه در بخش بانوان موفق نبوده نتوانستیم جایزه‌ای را به ایران بدهیم.

دروازه بان تیم ملی فوتبال کشورمان درباره تیم ملی و همچنین حضور برانکو بر روی نیمکت تیم ملی هم گفت:مسئولان فدراسیون فوتبال از الان به مدت ۴ ماه فرصت دارند تا یک سرمربی خوبی را برای تیم ملی انتخاب کنند و به نظر من فدراسین فوتبال در بازی برابر هنگ کنگ و کامبوج شاید از وحید هاشمیان به عنوان سرمربی استفاده کند و اگر هم قرار باشد سرمربی خارجی با کیفیتی به تیم ملی اضافه شود باید هاشمیان در کنار او حضور داشته باشد.


بیشتر بخوانید: برانکو: قبل از اینکه جایی بروم باید مشکلم را با پرسپولیسی‌ها حل کنم


بیرانوند درباره حضور برانکو هم گفت: برانکو سرمربی بسیار فوق العاده‌ای است او زمانی که در پرسپولیس کار می‌کرد حدود ۹ ملی پوش در اختیار داشت و او کاملا با فضای فوتبال ایران آشنا است و همچنین بازیکنان را به خوبی می‌شناسد. اگر قرار باشد فدراسیون فوتبال سرمربی خارجی بیاورد به نظر من برانکو می‌تواند بهترین گزینه باشد.

انتهای پیام/

اظهارات دروازه بان تیم ملی فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۶ ۱۸ آذر ۱۳۹۸
به فکر مربی داخلی وطنی باشید و اینقدر به این اروپائیای باج ندید
مگه بچه ایرونی چه اشکالی داره که دنبال خارجی میگردین؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۶ ۱۸ آذر ۱۳۹۸
به فکر مربی داخلی وطنی باشید
آخرین اخبار