طی پیامی صورت گرفت؛

رئیس جمهور درگذشت مادر شهیدان فرصتیان را تسلیت گفت

رئیس جمهور در پیامی درگذشت حاجیه خانم عشرت مینا مادر مکرمه شهیدان گرانقدر «سیدعلی محمد، سیدمحمد مهدی و سید محمدجواد فرصتیان» را تسلیت گفت.

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،رئیس جمهور در پیامی درگذشت حاجیه خانم عشرت مینا مادر مکرمه شهیدان گرانقدر «سیدعلی محمد، سیدمحمد مهدی و سید محمدجواد فرصتیان» را تسلیت گفت.

متن پیام حجت‌الاسلام  آقای روحانی به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت حاجیه خانم عشرت مینا، مادر مکرمه شهیدان گرانقدر «سیدعلی محمد، سیدمحمد مهدی و سید محمدجواد فرصتیان» موجب تأثر خاطر شد.

این مادر فداکار و مؤمنه که با صبر و استقامت و بندگی خالصانه خدا، فرزندان رشید خود را در راه پاسداری از انقلاب و سربلندی اسلام تقدیم کرد، سرمایه بی‌بدیل و افتخاری ماندگار بوده و همواره در یاد و خاطره مردم قدرشناس این مرز و بوم خواهد ماند.

اینجانب مصیبت وارده را به مردم شریف استان فارس و خانواده گرامی ایشان تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند سبحان برای آن مرحومه رحمت واسعه الهی و همجواری با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت دارم.

حسن روحانی

رئیس جمهوری اسلامی ایران


بیشتر بخوانید:حقوق و مستمری کارکنان و بازنشستگان سال آینده ۱۵ درصد افزایش می‌یابد/ بودجه ۹۹ بودجه استقامت و مقابله با تحریم خواهد بود


انتهای پیام/

برچسب ها: رئیس جمهور ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار