همزمان با هفته پژوهش ؛

گشایش نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی و فن‌آوری گلستان

دستاورد‌های پژوهشی دانشگاه‌ها و دستگاه‌های اجرایی گلستان از امروز در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان به نمایش عموم گذاشته شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، استاندار گلستان در مراسم افتتاح این نمایشگاه گفت: به‌روز کردن واحد‌های توسعه و تحقیقات واحد‌های صنعتی و تولیدی، از جمله عوامل موثر در تولید کالای با کیفیت و ارزان و در نتیجه تجاری سازی محصولات است که باید مورد توجه مدیران این واحد‌ها قرار بگیرد.


هادی حق شناس افزود: سال‌های اخیر تحقیقات متعددی در حوزه‌های گوناگون انجام شده، اما متاسفانه به این پژوهش‌ها کم توجهی می‌شود و به سبب بی رغبتی صنایع و بنگاه‌های اقتصادی برای بهره مندی و صرف هزینه در این حوزه، بخشی از دستاورد‌های پژوهشی بدون استفاده است.

 

استاندار گلستان گفت: برند گرایی و گرایش به مصرف کالا‌های خارجی دارای نام خاص و مشهور، تجاری سازی دستاورد‌های پژوهشی تولید داخل را ابتر ساخته و آسیب‌های زیادی به حوزه تولید و صنعت کشور وارد شده است.

 

بیستمین نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی فناوری و فن‌بازار گلستان از امروز (یکشنبه) تا چهارشنبه ۲۰ آذر ساعت ۹ صبح تا ۵ عصر در پردیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان دایر است.

 

۱۶ تا ۲۲ آذر ماه هفته پژوهش است.

 

انتهای پیام / فا


عرضه دستاوردهای پژوهشی گلستان از امروز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.