از دانشجویان روستایی در چهارروستایی تجلیل شد

به مناسبت رو دانشجو و به بهانه این روز جمعی از دانش جویان روستای چهارروستایی با رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر نشستی برگزار کردند.

از دانشجویان روستایی در چهارروستایی تجلیل شدبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  در مراسم که با حضور تعدادی از دانشجویان این روستا و همچنین روستا‌های اطراف برگزار شد دکتر مولایی رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر با تبریک این روز به دانشجویان به ویژه دانش جویان روستایی گفت: شما دانشجویان با امکانات کم در روستا و تلاش زیاد توانستید به دانشگاه راه بیابید و این تلاش شما ستودنی است و مایه افتخار جامعه است.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر تصریح کرد: کسانی که با سختی و تلاش فراوان به دانشگاه راه می‌ابند مایه افتخار کشور هستند و این یک سرمایه عظیم برای یک ملت است.

دکتر اکبر مولایی افزود: ساختن کشور منوط به تلاش و کوشش همه جوانان جامعه است چه روستایی و چه شهری و راه موفقیت، پشتکار و تلاش همه جوانان است.

اوگفت: شکست و موفقیت در یک مسیر هستند و این میزان تلاش جوانان هست که نتیجه نهایی را عیان می‌کند و اگر دانشجویی در مسیر درس خواندن موفق نباشد حتما سعی و تلاشی انجام نداده و رمز موفقیت یک دانشجو تلاش و کوشش در خواندن است که این درس خواندن و تلاش او مسیر زندگی اش را نیز تغییر میدهد.

در پایان این مراسم به چند تن از دانشجویان برتر روستایی هدایایی اهدا شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.