خواسته عجیب استراماچونی از استقلال/ مدیران و مرد ایتالیایی به سیم آخر زدند

استراماچونی برای ادامه همکاری با استقلال خواسته عجیبی دارد.

خواسته عجیب استراماچونی از استقلال/ مدیران و مرد ایتالیایی به سیم آخر زدندبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به استعفای استراماچونی از استقلال، مدیران باشگاه نشست فوری را در هتل المپیک در اردوی آبی‌ها قبل از بازی با پیکان برگزار کردند و درباره استعفای مربی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

این طور که مدیران استقلال درباره پرونده استراماچونی بررسی کردند به این موضوع رسیدند که خواسته مرد ایتالیایی از آن‌ها این است که قرارداد ۲ ساله او را به یک سال کاهش دهند و این موضوع بی ربط به پیشنهاد قطری‌ها هم نخواهد بود و گویا استرا برای پول قطری‌ها وسوسه شده و حاضر است بدون پول و فسخ از استقلال برود.

به هر ترتیب مدیران استقلال اعلام کردند پول استراماچونی تا به اینجا پرداخت شده و بخش کمی از آن باقی مانده و حتی آن‌ها فردا این پول را به حساب او واریز می‌کنند، اما مرد ایتالیایی زیر بار نمی‌رود.

همچنین ناراحتی استراماچونی به این دلیل بوده که واریز پول‌ها در دولت ایتالیا برای او دردسر ساز و پول‌هایی که استقلالی‌ها برای او ریختند بلوکه شده و این در حالی است که مدیران باشگاه در واریز به حساب استرا در میلان بی تقصیرند.

با این وجود نشست استقلالی‌ها سرانجام خاصی نداشته و تعدادی از مدیران دوباره دست به کار شدند تا بتوانند استراماچونی را برای حضور روی نیمکت استقلالی‌ها راضی کنند که اگر مرد ایتالیایی قبول کند همه چیز ختم به خیر می‌شود وگرنه استراماچونی با همان فسخ قرارداد کار خود را با آبی‌ها یک سره می‌کند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۳ ۱۸ آذر ۱۳۹۸
دیگه فایده ای نداره...
Czechia
ناشناس
۰۰:۰۷ ۱۸ آذر ۱۳۹۸
بازیهای همیشگی واسه گرفتن پول از وزارت
آخرین اخبار