احیای هزار و ۴۰۰ صنایع کوچک و متوسط خاموش در کشور

هزار و ۴۰۰ واحد صنعتی کوچک و متوسط ملی تا پایان سال جاری احیا می‌شوند.

احیای هزار و 400 صنایع کوچک و متوسط خاموش در کشوراصغر مصاحب، معاون سازمان صنایع کوچک ومتوسط شهرک‌های صنعتی کشور در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،گفت:  امروز با بحث نرم افزاری و رویکرد فناورانه، بسیاری از مشکلات صنایع کشور مرتفع شده است.

اصغر مصاحب با اشاره به  تعداد ۵۴۰ نفر متقاضی شرکت در نشست ملی و بین المللی تبادل فناوری بنگاه های کوچک و متوسط  افزود: واحدهای فناوری ما به این باور رسیده اند که صنعت می تواند از ظرفیت این واحدها استفاده کند.

مصاحب در رابطه با احیای واحدهای خاموش گفت: در سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی هزار و ۴۰۰ واحدزیر پوشش قرار گرفته است تا احیا شود.

او گفت: در نظر داریم با برطرف کردن نیازهای فناورانه این مراکز از آن‌ها حمایت کنیم.

معاون سازمان صنایع کوچک ومتوسط شهرک‌های صنعتی کشور با بیان اینکه سال گذشته هزار و‌۷۰۰ مورد احیای صنایع کوچک و متوسط داشته ایم، افزود: در ۶ ماه نخست ۵۲۹ واحد را به چرخه تولید برگرداندیم و تا پایان سال هزار و ۴۰۰ مورد به چرخه تولید برمی‌گردد.

مصاحب با اشاره به اینکه عمده مشکلات این بخش از صاحبان صنایع تامین مالی،توسعه بازار و تامین مواد اولیه بود گفت: بررسی مجدد بیان می کند علاوه بر این مشکلات اختلاف شرکا و تملک بانک ها نیز وجود داشته است.

او در پایان افزود: حدود ۹۰ شهرک و ناحیه صنعتی خصوصی در کشور مجوز دارند که حدود ۵۰ مورد به زودی فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

انتهای پیام/ج . م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.