مربی صنعت نفت آبادان:

بازی مقابل شاهین شهرداری بوشهر سخت خواهد بود

مربی صنعت نفت آبادان می‌گوید، فردا مقابل شاهین شهرداری بوشهر بازی سختی خواهند داشت زیرا شاهین متحول شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، بهنام سراج مربی صنعت نفت آبادان در نشست خبری پیش از بازی مقابل شاهین شهرداری بوشهر گفت: تیم ما، از نظر مالی سال سختی را دارد زیرا با توجه به دستور وزیر نفت که کمک به تیم‌های لیگ برتری را ممنوع کرد، پولی به تیم تزریق نشد و این مساله تاثیر خود را گذاشت. البته با تلاش مدیران باشگاه،  پولی در اختیار تیم قرار گرفت.

او افزود: با استخدام اسکوچیچ و چند بازیکن خوب و تیم یک دست و یکدلی داریم و نتایج ما نشان می‌دهد که صنعت نفت مجموعه خوبی در اختیار دارد.

مربی صنعت نفت آبادان بیان کرد: فردا بازی سختی مقابل شاهین شهرداری بوشهر داریم و از بازی‌های گذشته سخت‌تر است. شاهین متحول شده است مربی آن سختکوش است، سخت می‌بازد و به راحتی به تیمی باج نمی‌دهد. گل‌هایی هم که شاهین خورده از روی پنالتی یا ضربات ایستگاهی بوده است.

سراج تاکید کرد: البته ما هم دست و پا بسته نیستیم و برای سه امتیاز آمده‌ایم.مادر هر بازی برای سه امتیاز پا به میدان می‌گذاریم.

او گفت: فردا بازی جذابی می‌شود زیرا دو تیم دنبال پیروزی هستند، ما می‌خواهین از کورس عقب نمانیم و شاهین می‌خواهد نخستین پیروزی خود را به دست آورد، به همین علت بازی خوبی از آب درمی‌آید.

مربی صنعت نفت آبادان  افزود: اسکوچیچ شناختش بیشتری از فوتبال ایران نسبت به مربی شاهین دارد و همین موضوع جذابیت بازی را بیشتر می‌کند.

سراج در پاسخ به یکی از خبرنگاران درباره غیبت سرمربی صنعت نفت در نشست خبری، بیان کرد: اگر در نشست شرکت کردم، به احترام شما آمدم زیاد دنیال مصاحبه کردن نیستم. طبق برنامه‌ای که در نظر گرفته‌ایم در نشست خبری قبل از بازی من حضور دارم و در نشست بعد از بازی اسکوچیچ شرکت می‌کند.

او همچنین گفت: ۵۰ درصد بازیکنان آبادانی و ۸۰ درصدشان خوزستانی هستند و سه یا چهار بازیکن شمالی داریم که خیلی خوب کار می‌کنند.

مربی صنعت نفت آبادان همچنین به موضوع پرداختی‌ها اشاره و عنوان کرد: در یکی دو روز گذشته ۱۸ تا ۲۰ درصد قرارداد بازیکنان پرداخت شده که البته نسبت به زمانی که تمرین را شروع کردیم، ناچیز است.

سراج، ناصر سالاری دراوزه بان تیمش را تنها بازیکن محروم فردا خواند.

دیدار شاهین شهرداری بوشهر و صنعت نفت آبادان در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال، فردا (سه شنبه نوزدهم آذر) ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر برگزار خواهد شد.

شاهین شهرداری بوشهر با پنج امتیاز در قعر جدول لیگ برتر است و صنعت نفت آبادان با ۲۲ امتیاز و یک بازی کمتر در رتبه پنجم قرار دارد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.