فراخوان شرکت در نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان عمان

فراخوان نام نویسی فعالان صنعت ساختمان ایران برای حضور در هفتمین نمایشگاه بین المللی دکوراسیون داخلی و صنعت ساختمان عمان اعلام شد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به گزارش روابط عمومی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، این رویداد معتبر از ۲۲ الی ۲۴ بهمن امسال در شهر مسقط میزبان بیش از ۱۵۰ شرکت در حوزه‌های مختلف شامل سنگ، کاشی و سرامیک، دیوارپوش و کف‌پوش، مبلمان، فرش و دیگر صنایع مرتبط با دکوراسیون داخلی از کشور‌های عمان، ایتالیا، امارات، آلمان، روسیه، قطر و هند خواهد بود.

شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان پاویون ملی ایران را در نمایشگاه بین‌المللی دکوراسیون داخلی و صنعت ساختمان عمان برپا خواهد کرد تا فرصت بی‌نظیری برای توسعه فعالیت‌های بین‌المللی تجاری فعالان اقتصادی ایران فراهم آورد.

فعالان وتاجران صنعت ساختمان ایرانی تا ۳۰ آذر فرصت دارند برای رزرو غرفه می‌توانند با شماره تلفن‌های ۰۹۱۳۰۰۶۰۰۷، ۳۲۶۱۱۶۱۴ و ۰۳۱۳۲۶۱۲۵۵۹ تماس حاصل کنند.

همچنین علاقه‌مندان به شرکت در بزرگترین نمایشگاه بین المللی طراحی و دکوراسیون داخلی مسقط به پایگاه اینترنتی شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان اصفهان به نشانی http://isfahanfair.ir مراجعه کنند.

این رویداد بین المللی فرصتی بسیار مناسب برای معرفی توانمندی‌ها و پتانسیل‌های تولیدکنندگان و صادرکنندگان ایرانی فراهم خواهد آورد.

طبق گزارش دفتر معاونت دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه، دو کشور جمهوری اسلامی ایران و سلطان‌نشین عمان پارسال از نظر روابط تجاری، روند رو به رشدی را پشت سر گذاشته‌اند.

عمان نهمین کشور طرف تجاری ایران است و دو کشور در سال گذشته بیش از یک میلیارد و ۱۶۱ میلیون دلار صادرات و واردات داشتند که در این مبادلات، ایران با صدور ۷۲۹ میلیون دلار و وارد کردن ۴۳۳ میلیون دلار کالا از موازنه‌ی تجاری مثبت ۲۹۶ میلیون دلاری برخوردار بوده است.

انتهای پیام/م

برچسب ها: نمایشگاه ، ساختمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.