علوی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

توضیحات عراقچی درباره تاثیر تحریم‌ها در پروژه‌های عمرانی/ باید با شرکت‌های کوچک خارجی کار کرد

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: معاون وزیر امور خارجه در نشست این کمیسیون درباره تاثیر تحریم‌ها بر پروژه‌های عمرانی صحبت کرد.

خالقی//محمدپور//توضیحات عراقچی درباره تاثیر تحریم‌ها در پروژه‌های عمرانی / باید با شرکت‌ها کوچک خارجی در این مورد کار کردسیداحسن علوی نایب رئیس کمیسیون عمران در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در نشست عصر امروز این کمیسیون با عباس عراقچی معاون وزیر امور خارجه برای بررسی تاثیر تحریم‌ها بر پروژه‌های عمرانی و دستیابی به راهکارهای لازم حضور یافت.

نماینده مردم سنندج در مجلس تصریح کرد: عراقچی درباره بحث تحریم‌ها و شرایطی که هر روز در حال سخت‌تر شدن است مسائلی را مطرح و اعلام کرد در بخش عمرانی و پروژه‌های داخل کشور تا حدی متکی به توان داخلی هستیم که غالباً در کشور در این زمینه دستگاه‌ها به خودکفایی رسیده‌اند و مشکل بسیاری ندارند.

علوی اظهار کرد: اما در بحث مواد اولیه، تکمیل پروژه‌های عمرانی ما به خارج از کشور وابسته است که در این میان وجود تحریم‌ها مشکلاتی را به وجود آورده است و بر اساس اعلام معاون وزیر امور خارجه می‌توان در این مورد با شرکت‌های کوچک خارجی کار کرد که تحت تاثیر تحریم‌های آمریکا قرار نمی‌گیرند.

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس تاکید کرد: همچنین در این نشست درباره بحث مبادلات پولی میان کشورها و مشکلات موجود در این زمینه مسائلی مطرح شد و قرار است کمیسیون عمران و وزارت امور خارجه برای دستیابی به راهکارهای مناسب تعاملات خود را ادامه دهند.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار سیاسی ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار