بسته اخبار حوادث امروز ۱۹ آذر ۹۸؛

واژگونی کامیون حمل چوب در کمربندی ساری/کشف ۷ تن چوب جنگلی قاچاق در نور

مهم‌ترین حوادث مازندران در روز سه شنبه ۱۹ آذرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

واژگونی کامیون حمل چوب در کمریندی ساریبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،مهم‌ترین حوادث روز سه شنبه ۱۹ آذرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

واژگونی کامیون حمل چوب و ایجاد ترافیک سنگین در کمریندی ساری

سرهنگ قدمی رئیس پلیس راه مازندران گفت: یک دستگاه کامیون حمل چوب صبح امروز سه شنبه ۱۹ آذرماه در در کمربندی سمسکنده ساری واژگون شد و موجب ایجاد ترافیک سنگین در این مسیر شد.

او افزود:با همکاری پلیس و عوامل امدادی این رفت و آمد هم اکنون در این مسیر به صورت عادی و روان در جریان است.

رئیس پلیس راه مازندران گفت:این حادثه تلفات جانی نداشت.

کشف  چوب جنگلی قاچاق در نور

سرهنگ محمدزمان شالیکار فرمانده انتظامی شهرستان نور گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر برداشت غیر مجاز چوب از جنگ‌های اطراف این شهرستان توسط ۲ قاچاقچی محصولات جنگلی، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی با بررسی‌های همه جانبه و تحقیقات پلیسی متهمان را شناسایی کردند.

سرهنگ شالیکار گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهمان دستگیر شدند و در بازرسی از خودرو‌های آنان در مجموع ۷ تن چوب جنگلی قاچاق کشف شد.

او ارزش چوب‌های قاچاق کشف شده را بیش از ۱۷۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهمان نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

دستگیری قاچاقچی مواد مخدر در نکا

سرهنگ حسین زارع فرمانده انتظامی شهرستان نکا، گفت: به منظور مقابله با سوداگران مرگ و پیشگیری از ورود و عرضه مواد مخدر در سطح شهرستان، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: در اجرای این طرح، ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی از فعالیت یک قاچاقچی مواد مخدر در این شهرستان با خبر شدند.

سرهنگ زارع گفت: ماموران با اجرای طرح کنترل محور‌های مواصلاتی، متهم را در حین انتقال و جابجایی مواد مخدر دستگیر کردند.

او از کشف ۲ کیلو گرم تریاک در بازرسی از خودروی متهم خبر داد و افزود: این قاچاقچی مواد مخدر پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

دستگیری سارق خودرو د رامسر

سرهنگ علی قیصری فرمانده انتظامی شهرستان رامسر، گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت خودرو در شهرستان رامسر موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.


او افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی سارق و دستگیری وی در مخفیگاهش شدند.
سرهنگ قیصری گفت: ضمن کشف خودروی سرقتی، متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.


انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.