فرزندانمان را با دنیای خزندگان آشنا کنیم

ملازینلی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد گفت: ویژه برنامه لمس دنیای حیوانات ویژه کودکان و نوجوانان در یزد برگزار می‌شود.

عباس ملازینلی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،گفت: ویژه برنامه لمس دنیای حیوانات به ویژه خزندگان برای کودکان و نوجوانان پنج تا پانزده سال در یزد برگزار می‌شود.

او افزود: در این برنامه علاقه‌مندان به بازدید از نمایشگاه خزندگان یزد واقع در بافت تاریخی استان که محل نگهداری انواع حیوانات خزنده از جمله انواع مار و مارمولک است دعوت می‌شوند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد هدف از برگزاری این برنامه را آشنایی فرزندانان با محیط زیست، دنیای حیوانات و روش نگهداری آن‌ها دانست و افزود: سنین کودکی مناسب‌ترین زمان برای آشنایی کودکان با حیوانات است و باید به کودکان آموخت اکثر حیوانات ضرری برای انسان‌ها ندارند و نباید به آن‌ها آسیب زد.

ملازینلی گفت: این برنامه از هجده آذر ماه آغاز و تا بیست و دو آذر ادامه دارد و خانواده‌ها می‌توانند از طریق شماره تلفن ۰۹۹۲۲۹۶۲۵۴۹ برای شرکت فرزندان پنج تا پانزده سال خود در این برنامه ثبت نام کنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار