حاجی دلیگانی در صحن علنی مطرح کرد؛

حل مشکل تأمین نقدینگی شرکت‌های دانش‌بنیان با اختصاص وام‌های قرض‌الحسنه

نماینده شاهین شهر گفت: اختصاص وام‌های قرض‌الحسنه به شرکت‌های دانش‌بنیان برای برطرف شدن مشکل نقدینگی این شرکت‌ها ضروری است.

حل مشکل تأمین نقدینگی شرکت‌های دانش‌بنیان با اختصاص وام‌های قرض‌الحسنهبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حسینعلی حاجی دلیگانی در جلسه علنی امروز مجلس در جریان بررسی دستاوردهای و مشکلات حوزه اقتصاد شرکت‌های دانش بنیان و نوآورانه اظهار کرد: توجه به حوزه دانش‌بنیان نیاز کنونی کشور محسوب می‌شود و این مهم جزء مطالبات رهبر انقلاب است.

او افزود: یکی از راه‌های ایجاد اشتغال برای جوانان تحصیلکرده شکوفایی شرکت‌های دانش‌بنیان است و باید به سمت توسعه این موسسات گام برداریم.

نماینده شاهین شهربیان کرد: مسئله نقدینگی مشکل اصلی شرکت‌های دانش‌بنیان و نوآورانه محسوب می‌شود، لذا باید تلاش کرد وام‌های قرض‌الحسنه‌ای در اختیار این شرکت‌ها قرار داده شود؛ در این بین باید از زحمات معاون علمی و فناوری رئیس جمهور برای تسهیل تحقق مسئله یاد شده تقدیر شود.

حاجی دلیگانی تصریح کرد: با توجه به اینکه هنوز در کشور مسئله توجه به شرکت‌های دانش‌بنیان و نوآورانه منطبق با قوانین نشده است، لذا نیاز به اصلاح قوانین احساس می شود، بنابراین باید خلاء‌های قانونی در این زمینه را شناسایی و سریعاً برطرف کنیم.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس خاطر نشان کرد: از دولتی‌ها درخواست می‌شود محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان و نوآورانه را خریداری کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار