سلیمی در صحن علنی مجلس:

توزیع امکانات به شرکت‌های دانش بنیان باید عادلانه باشد

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: توزیع امکانات به شرکت‌های دانش بنیان نابرابر است که باید عادلانه شود.

توزیع امکانات به شرکت های دانش بنیان باید عادلانه باشدبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام علیرضا سلیمی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی دستاوردها و مشکلات شرکت های دانش بنیان و نوآورانه اظهار کرد: متاسفانه بسیاری از شرکت های دانش بنیان برای دریافت مجوز جهت ثبت با چالش های زیادی رو به رو هستند که لازم است این مساله مورد توجه قرار گیرد و هر چه سریعتر حل شود.

او افزود: لازم است از اختراعات و مخترعان و نخبگان حمایت بیشتری شود، وظیفه نهادهایی چون معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری این است که از بخش هایی چون شرکت های دانش بنیان حمایت بیشتر و ویژه تری داشته باشند.

سلیمی تصریح کرد: متاسفانه توزیع امکانات به شرکت های دانش بنیان ناعادلانه است که لازم است این امکانات به صورت عادلانه و برابر بین شرکت های مختلف توزیع شود.

نماینده محلات بیان کرد: یک مساله مورد توجه دیگر این است که برخی افراد از این مساله سوءاستفاده می کنند به این صورت که طرح خود را ثبت می کنند و سپس می فروشند و از این طریق یک کاسبی جدید برای خود ایجاد کرده اند که وزارت علوم و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری باید در این زمینه رصد و نظارت بیشتری داشته باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار