صهیونیست‌ها در ورزش این بار دست به دامن رونالدو شدند

یکی از سران رژیم صهیونیستی با کریستیانو رونالدو، فوق ستاره دنیای فوتبال دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، چند وقت گذشته با فشار رسانه‌های فلسطینی و مردم این کشور، دیدار تیم‌های آرژانتین و اروگوئه در سرزمین‌های اشغالی کنسل شد و در نهایت برای آنکه صهیونیست‌ها نفوذ خود را در فوتبال از دست رفته تلقی نکنند، از لیونل مسی به سمت کریستیانو رونالدو رفتند تا در نهایت با این فوق ستاره پرتغالی دنیای فوتبال در دوستی را باز کنند.

صهیونیست‌ها در ورزش این بار دست به دامن رونالدو شدند


بیشتر بخوانید: مسی به رونالدو رای داد


کریستیانو رونالدو  پس از دادن پیراهن فوتبال خود به وزیر امور خارجه اسرائیل  جنجالی در رسانه‌های اجتماعی به پا کرد. دیدار رونالدو و کاتز در حاشیه مجمع بین المللی مد در کشور ایتالیا و به میزبانی سالن کنفرانس  وزارت امور خارجه ایتالیا انجام شد.

کاتز عکسی را در توییتر منتشر کرد که نشان می‌داد رونالدو، ستاره فوتبال با پیراهن  یوونتوس خود را به او هدیه می‌کند، که باعث ایجاد واکنش‌های گسترده در رسانه‌های اجتماعی شد. کاتز نوشت: علاوه بر جلسات دیپلماتیک، من از دیدار با یوونتوس و ستاره‌های آن لذت بردم. رونالدو بازیکن بزرگی است و شایسته‌ای است حداقل یک بار دیگر به عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا دست یابد.  

مردم فلسطین که همواره رونالدو را حامی کشور و حقوقشان تلقی می‌کردند حالا با انتقاد از اینکه رونالدو به خاطر ایستادن در کنار یک صهیونیست و دشمن قسم خورده فلسطینی ها، آرمان‌های مردم فلسطین را لگدمال کرده است.  

چرا که در سال ۲۰۱۲، این ستاره پرتغالی جایزه Boot Golden را به باشگاه رئال مادرید اهدا کرد که بعداً با مزایده گذاشتن این جایزه، برای ساخت مدارس در فلسطین پول این هدیه خرج شد. رونالدو همچنین در سالیان گذشته برای کمک به کودکان سوری پول اهدا کرده و در کمپین‌های رسانه‌ای برای حمایت از پناهندگان رنج دیده در اردو‌ها به طور مستمر شرکت کرده است.

حالا حامیان حقوق فلسطین از رونالدو درخواست کرده‌اند تا پای اهداف گذشته اش مبنی بر حمایت از مردم مظلوم فلسطین و بیت المقدس بماند.


بیشتر بخوانید: توپ طلا به «لیونل مسی» رسید + فیلم


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار