مدرس اعزامی سازمان عقیدتی سیاسی ناجا؛

روشنگری و درک واقعیت را می‌توان در بیانات مقام معظم رهبری به وضوح مشاهده کرد

مدرس اعزامی سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: باتوجه به تحولات منطقه و جهان، روشنگری و درک واقعیت را می‌توان در بیانات مقام معظم رهبری به وضوح مشاهده کرد.

روشنگری و درک واقعیت را می‌توان در بیانات مقام معظم رهبری به وضوح مشاهده کرد

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ,فتح اله پریشان در جمع کارکنان انتظامی شهرستان دره شهر با اشاره به تحولات و حوادث اخیر منطقه و جهان، اظهار داشت: در دنیای امروز، هر شخصیت و دولتی برداشت خاصی از اتفاقات صورت گرفته را دارد و آن را به نفع خود تبیین می‌کند ولی در این میان روشنگری و درک حقیقت و واقعیت را می‌توان در بیانات حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ایران به وضوح مشاهده کرد.

او افزود: از ابتدای انقلاب تاکنون مردم ایران پشتیبان ولایت فقیه بوده اند و دولت آمریکا را بزرگترین دشمن ایران اسلامی می‌دانند.

مدرس اعزامی سازمان عقیدتی سیاسی ناجا یادآور شد: در سخنرانی اخیر فرمانده معظم کل قوا، موضع رهبری در قبال تهدیدات توخالی آمریکا کاملا شفاف و کوبنده بود و ایشان در فرمایشات خود به خوبی ماهیت دولتمردان جدید و قدیم ایالات متحده را بیان کردند.

پریشان در ادامه سخنان خود به وحدت همیشگی و مستحکم ملت ایران اشاره کرد و اظهار داشت: مردم ایران اسلامی از گذشته تا کنون در کنار یکدیگر به خوبی و خوشی زیسته و قومیت‌های مختلف و فرهنگ‌های بومی نتوانسته است آنان را از هم جدا کند و هر وقت مسئله میهن اسلامی به وسط می‌آید از پیر و جوان و از هر طایفه و قومی برای دفاع از کشور خود دست در دست هم نهاده و بپا می‌خیزند.

او تصریح کرد: در راهپیمایی عظیم و باشکوه حوادث اخیر می‌توان این امر را به خوبی و به وضوح مشاهده کرد که حضور میلیونی مردم در خیابان‌ها چگونه نگاه مأیوسانه آمریکا و غرب را به همراه داشت.

نماینده اعزامی عقیدتی سیاسی ناجا در پایان سخنان خود، وجود نیرو‌های نظامی و انتظامی مقتدر و باصلابت در کشور جمهوری اسلامی ایران را نقطه قوت ایران در منطقه و جهان عنوان کرد و از نیروی انتظامی به عنوان یکی از بهترین نیرو‌های پلیس جهان در عرصه برقراری نظم و امنیت نام برد.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.