امام جمعه بافق بر اهمیت فرهنگ سازی مشارکت والدین در فعالیت‌های آموزشی مدارس تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  حجت الاسلام و المسلمین سلیمانی امام جمعه بافق در نشست آموزش و پرورش بر اهمیت فرهنگ سازی مشارکت والدین در فعالیت‌های آموزشی مدارس تاکید کرد و گفت: خیران و والدین در مباحث آموزشی دانش آموزان و نیاز‌های مدارس مشارکت و تعامل بیشتری داشته باشند.

محمد زاده رحمانی فرماندار بافق نیز در این جلسه با اشاره به اقدامات موثر و ارزشمندی که در چند سال اخیر در حوزه آموزش و پرورش شهرستان صورت گرفته است، گفت: باید شاخص‌هایی تعریف شود تا نتایج اقدامات صورت گرفته نتیجه بخش باشد.

او افزود: افزایش تعداد پذیرفته شدگان در رشته‌های شاخص و در دانشگاه‌های معتبر کشور و همچنین افزایش سرانه فضای آموزشی شهرستان را میتوان به عنوان دو شاخص عملکردی تعریف نمود.

زاده رحمانی در ادامه لازمه دستیابی به اهداف آموزشی و تربیت دانش آموزانی موفق را حمایت و تعامل خانواده‌ها با مدارس و مجموعه آموزش و پرورش عنوان کرد و یاد آور شد: در نقاطی که دانش آموزان توانستند رتبه‌های برتر کنکور در رشته‌های شاخص را از آن خود کنند نقش خانواده در تعامل و همکاری با مدارس مشهود است.

یکصد و نود و هفتمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بافق با حضور امام جمعه و فرماندار، مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی و جمعی از مسئولان و اعضای این شورا در محل تالار فرهنگیان برگزار شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.