حجت الاسلام والمسلمین قرائتی در گرگان:

مدیران مقدمات مهارت آموزی را برای همه فراهم کنند / انتقاد از تعطیلی پنجشنبه‌ها

رئیس ستاد اقامه نماز کشور گفت:برای حل مشکل اشتغال ، مهارت باید به بدنه تحصیل تزریق شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز کشور امروز در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی گلستان با بیان این که لازمه توسعه، مهارت آموزی است افزود: کشور در اشتغال ناتوان و فلج شده چرا که فارغ التحصیلان دانشگاهی در کشور فاقد مهارت هستند.

 

حجت الاسلام قرائتی تاکید کرد: مهارت باید به بدنه تحصیل تزریق شود و اگر دانش آموز مهارت را فرا نگرفت آموزش و پرورش برای آن‌ها مدرک پایان تحصیل صادر نکند.

 

او ادامه داد: در کشور سه میلیون لیسانس و فوق لیسانس بیکار داریم و به این میزان میز خدمت دولت برای این افراد وجود ندارد و اشتغال آن‌ها در گرو مهارت آموزی است.

 

رئیس ستاد اقامه نماز کشور در ادامه با اشاره به موضوع نماز گفت: بپذیریم در بحث نماز در کشور کوتاهی کرده‌ایم و باید همه تلاش کنیم نمازخانه‌ها تقویت شوند.

 

حجت الاسلام قرائتی ادامه داد: هم اکنون دستگاه‌های اجرایی که پول دارند و همه پادگان‌ها، امام جماعت دارند، اما در مدارس به دلیل نداشتن ردیف اعتباری نماز جماعت برپا نمی‌شود.

 

او تاکید کرد: مدیران می‌توانند دستورالعملی صادر کنند که امام جماعت دستگاه‌های اجرایی نزدیک مدارس دو روز در هفته به جای دستگاه اجرایی نماز را در مدارس برگزار کنند.

 

حجت الاسلام قرائتی به برگزاری اجلاسیه بیست و هشتم نماز در گلستان اشاره و بیان کرد: اجلاسیه شروع کار برای ایجاد یک موج است و همه مدیران باید تلاش کنندنماز و برپایی آن تداوم یابد.

 

رئیس ستاد اقامه نماز از تعطیلی پنجشنبه‌ها هم انتقاد کرد و گفت: قرآن می‌گویند تنها برای اقامه نماز تعطیل کنیم و ۶۰ سال در حوزه تحصیل کردم و پنجشنبه‌ها هر هفته حوزه‌ها تعطیل بود و وقتی محاسبه می‌کنیم در طول این سال‌ها می‌بینم که که حدود هشت سال و ۶ ماه از عمر من به خاطر تعطیلی پنجشنبه به هدر رفته است.


حجت السلام قرائتی برای شرکت در اجلاسیه نماز به گلستان سفر کرده است.


انتهای پیام / فا


مهارت لازمه توسعه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.