نوراللهی: بهترین تیم ایران در ۳ سال گذشته بودیم/ قرار باشد یک تیم بیشترین دستمزد را بگیرد آن پرسپولیس است

هافبک پرسپولیس گفت: اگر قرار باشد تیمی بیشترین دستمزد را بگیرد، آن پرسپولیس است که در سال‌های گذشته بهترین تیم ایران بوده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  احمد نوراللهی پس از پیروزی پرسپولیس برابر گل گهر سیرجان گفت: بازی دشواری برابر گل گهر داشتیم و خدا را شکر که توانستیم ۳ امتیاز را کسب کنیم. در نیمه دوم شرایط بهتری داشتیم  و با پاسکاری‌هایی که انجام دادیم، روند تیم تهاجمی‌تر شد.  

نوراللهی درباره شوت کردن توپ پس از توقف بازی گفت: نباید بعد از این که سوت زده شد و بازی متوقف بود آن شوت را می‌زدم. خورشیدی به خاطر همین حرکت به سمت من آمد و تذکر داد.


بیشتر بخوانید: کالدرون: پیروزی برابر تیم گل گهر سیرجان سخت بود/ علیرضا بیرانوند ماشین نیست


هافبک پرسپولیس درباره درگیری‌هایی که در پایان بازی ایجاد شد گفت: آخر بازی یک مقدار تنش زیاد شد. با بازیکنان گل گهر رفیق هستیم و باید پذیرفت که این تنش‌ها همیشه در بازی فوتبال هست، اما بیرون بازی همه با هم رفیقیم. برای گل گهر آرزوی موفقیت می کنم. مهم‌ترین مسئله کسب ۳ امتیاز بود که خوشبختانه به آن رسیدیم. باید از هواداران که در این دیدار به خوبی از ما حمایت کردند، تشکر ویژه‌ای کنم. امیدوارم که همیشه بتوانیم آن‌ها را خوشحال کنیم.

او در واکنش به این که گفته می‌شود بازیکنان پرسپولیس نسبت به بازیکنان دیگر تیم‌ها دریافتی بیشتری داشتند و وزارت ورزش میان این تیم و دیگر تیم‌ها تبعیض قائل می‌شود گفت: نمی‌خواهم خیلی به این مسائل وارد شوم و بعضی چیز‌ها را نباید بگویم. دریافتی ما در این فصل ۳۰ درصد بوده و خیلی از بازیکنان پرسپولیس از فصل گذشته طلب دارند. واقعیت این است که ما ۳۰ درصد گرفتیم، نه کمتر نه بیشتر. از دریافتی بازیکنان تیم‌های دیگر خبر ندارم.   

نوراللهی در ادامه گفت:  در ۳ سال گذشته بهترین تیم ایران بودیم و ۳ بار پیاپی قهرمان شدیم. جدا از قهرمانی‌های لیگ، قهرمانی سوپرجام، جام حذفی و رسیدن به فینال آسیا از دیگر افتخارات ما در سال‌های گذشته بود. اگر قرار باشد تیمی بیشترین دستمزد را بگیرد آن پرسپولیس است که در سال‌های گذشته بهترین تیم ایران بوده است. به تیم‌های دیگر کاری نداریم و تمرکزمان روی تیم خودمان است. مدیرعامل باشگاه هم تلاش می‌کند تا بهترین شرایط ممکن را برای پرسپولیس فراهم کند.


بیشتر بخوانید: میناوند: پرسپولیس لیاقت صعود از گروهش در آسیا دارد/ فقط برانکو می‌تواند به تیم ملی کمک کند


او افزود: امیدوارم هواداران به حمایت از ما ادامه دهند. این تیم برای چهارمین بار می‌خواهد قهرمان شود. بازیکنان و کادرفنی برای رسیدن به این هدف تمام تلاششان را انجام خواهند داد. کار خیلی سختی داریم و امیدوارم موفق باشیم.

کاپیتان پرسپولیس در خصوص تیم ملی و ویلموتس گفت: ویلموتس برای تیم ملی زحمت کشید. او با بازیکنان رابطه خوبی داشت، اما شرایط جوری پیش رفت که او نتوانست نتیجه بگیرد. با این وجود بازی‌های دور برگشت هنوز باقی مانده و امیدوارم به عنوان تیم اول از گروهمان صعود کنیم تا دل مردم شاد شود.  

او درباره شرایط پرسپولیس برای حضور در لیگ قهرمان گفت: شرایط تمام تیم‌ها در لیگ قهرمانان سخت است. لیگ قهرمانان با لیگ برتر متفاوت است و برای این مسابقات باید به آمادگی لازم برسیم و نتایج خوبی کسب کنیم.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار