امیری: بازی راحتی برابر گل گهر سیرجان نداشتیم/ مطمئن باشید کمتر از حریفان خود پول می‌گیریم

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی راحتی برابر تیم گل گهر سیرجان نداشتیم چرا که تیم حریف بسته بازی می‌کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، وحید امیری هافبک تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیروزی این تیم برابر تیم گل گهر سیرجان اظهار کرد: بازی سختی بود و با توجه به نتایجی که رقم خورده بود خیلی تلاش کردیم که ۳ امتیاز بدست آوریم که با عنایت خداوند  و  حضور هواداران توانستیم این بازی را پیروز شویم. بازی راحتی نبود به خصوص تیم حریف  بسته بازی می‌کرد و تیم گل گهر سیرجان تلاش می‌کرد که جایگاهش را بهتر کند و ما هم می‌خواستیم رتبه خود را در صدر جدول تثبیت کنیم که خدا را شکر این اتفاق رخ داد.  

امیری درباره اینکه وضعیت مالی بازیکنان پرسپولیس به چه صورت است، گفت: من خواهش می‌کنم که این گونه سئوالات از کاپیتان، سرمربی و مدیرعامل تیم بپرسید، چون در جایگاهی نیستم که بخواهم درباره این قضایا صحبت کنم. اصلا کاری به تیم رقیب  خود نداریم و همه تلاشمان را در زمین مسابقه  انجام می‌دهیم، اما مطمئن باشید که ما خیلی کمتر از تیم‌های حریفمان پول می‌گیریم. ما حمایت می‌شویم، اما اکنون همه تلاشمان را می‌کنیم که با قدرت جلو برویم و همدل هستیم و به خاطر هواداران زحمت می‌کشیم و ان شالله بتوانیم پرسپولیس که همواره در صدر جدول بوده است امسال هم رتبه مان را در بالای جدول حفظ کنیم. انتظارات از تیم ما بالا است و امیدوارم این توقعات  را به خوبی  به جا آوریم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس درباره  قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا و گروهی که این تیم در آن قرار دارد، اظهار کرد: گروهمان در آسیا سخت است، چون در بین حریفانمان ۲ تیم صدرنشین هستند و دیگر تیم عربی هم همواره هزینه‌های زیادی برای حضور قدرتمندانه در آسیا می‌کنند. به هر حال ما نماینده ایران هستیم و دوست داریم بهترین نتایج را مثل سال‌های گذشته کسب کنیم و مطمئن باشید که نماینده شایسته‌ای برای کشورمان خواهیم بود.  

نظری از بازیکنان تیم ملی برای انتخاب سرمربی نپرسیدند

امیری درباره اینکه وضعیت تیم ملی را چطور می‌بیند و موافق مربی ایرانی یا خارجی برای تیم ملی است، بیان کرد: من به صراحت می‌گویم که کوچکترین نظری از بازیکنان تیم ملی در این باره نپرسیدند و فکر می‌کنم کشورمان آن قدر بازیکنان بزرگ و صاحب نظر  دارد که آن‌ها نظر بدهند خیلی بهتر است.  

امیدوارم هواداران بازی ما را تایید کنند 

هافبک پرسپولیس درباره اینکه انتقادات وارده بر او مبنی بر اینکه بازیکن همیشگی است را قبول دارد، گفت: من تاکنون این انتقادات را نشنیدم و دنبال حاشیه هم نیستم. من همواره به عنوان یک سرباز خدمت تیم بودم و امروز هم تعویض شدم و تعویض هم جزیی از بازی است، اما تا زمانی که در زمین مسابقه هستم سعی می‌کنم بهترین عملکرد داشته باشم. البته این را بدانید که همیشه مربیان سبک بازی شان متفاوت است و  هر مربی خواسته‌ای از بازیکن دارد و ما هر چه کالدرون می‌گوید را اجرا می‌کنیم و امیدوارم مثمرثمر باشیم و هواداران مهمترین عضو باشگاه  بازی ما را تایید کنند.  

او در ادامه درباره اینکه شاید در پست تخصصی اش بازی نمی‌کند که مثل همیشه نیست، گفت: به هر حال در دوران برانکو در پست فوروارد بازی می‌کردم و امسال نیتم این است که  به عنوان یک حامی و کسی که پیراهن پرسپولیس را می‌پوشم همه تلاش خود را کنم که خیال هواداران را با بازی خوب راحت کنم.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار