عضو ائتلاف فتح: نابودی داعش پیروزی برای همه جهان بود

نسیم عبدالله، عضو ائتلاف فتح اعلام کرد فتوای مرجعیت انگیزه زیادی برای نیرو‌های مسلح برای رویارویی با داعش ایجاد کرد؛ نابودی داعش نه تنها پیروزی برای عراق بلکه برای همه جهان بود.‌

عضو ائتلاف فتح: نابودی داعش پیروزی برای همه جهان بودبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، نسیم عبدالله، عضو ائتلاف فتح در پارلمان عراق با اعلام اینکه نابودی گروه تروریستی داعش نه تنها پیروزی برای عراق بلکه برای همه جهان بود، تاکید کرد فتوای مرجعیت انگیزه زیادی برای نیرو‌های مسلح برای رویارویی با داعش ایجاد کرد.

نسیم عبدالله گفت: «فتوای مرجعیت، انگیزه زیادی برای نیرو‌های مسلح برای رویارویی با داعش ایجاد کرد و اگر فتوای مرجعیت نبود تروریست‌های داعش وارد بغداد شده و به استان‌های جنوبی و مرکزی رسیده بودند. حشد الشعبی نقش گسترده‌ای در نابودی داعش داشت و به همین علت درحال حاضر مورد هدف قرار دارد و تیر‌ها به طرف آن نشانه رفته است.»


بیشتر بخوانید: تشکر معترضان عراقی از مرجعیت دینی و نیرو‌های حشد الشعبی برای نابودی داعش


عضو ائتلاف فتح افزود: «هدف قرار دادن حشدالشعبی از حدود یک سال پیش زمانی که برخی پایگاه‌های آن مورد حمله قرار گرفت، آغاز شد.گروه‌های تندرو همچنان در اطراف دیاله و صلاح الدین حضور دارند و سازمان حشدالشعبی را باید حفظ کرد. در صورتی که مقابله با این گروه‌ها متوقف شود آن‌ها می‌توانند خود را بازتولید کنند.»

نسیم عبدالله گفت:​ «راز قدرت تظاهرات و موفقیت آمیز بودن آن در مسالمت آمیز بودن آن است. تصویب قانون انتخابات یک پیروزی برای تظاهرکنندگان است.»

وی افزود: «نارضایتی آمریکا از عادل عبدالمهدی پس از قرارداد تجاری با چین و بازگشایی گذرگاه البوکمال با سوریه واضح بود.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار