کلنگ ساخت مدرسه حسن علیمرادی در دلگان به زمین زده شد

ساخت یک واحد آموزشی ۲ کلاسه با حضور فرماندار دلگان در منطقه عشایری کومان کلنگ زنی و به نام جهادگر مدرسه‌ساز حسن علیمرادی نام‌گذاری شد.

کلنگ ساخت مدرسه حسین علیمردانی در دلگان به زمین زده شدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مجتبی شجاعی فرماندار شهرستان دلگان گفت: واحد آموزشی ۲ کلاسه دارای ۹۰ مترمربع زیربنا و ۷۰۰ میلیون ریال اعتبار با هدف آماده سازی زیرساخت‌های آموزشی توسط فرمانداری شهرستان از محل مالیات بر ارزش افزوده ساخته خواهد شد.

مجتبی شجاعی افزود: این مدرسه به پاس زحمات جهادگر عرصه خدمت و محرومیت زدایی حسن  علیمرادی نام‌گذاری شده است.

او  بیان کرد: توسعه آموزشی جامعه عشایری از جمله ساخت فضا‌های آموزشی به صورت جدی در دستور کار فرمانداری و دستگاه‌های دست اندرکار شهرستان دلگان قرار دارد به طوری که در سال‌های آتی شاهد ساخت بیشتر زیرساخت‌های آموزشی در بین روستا‌ها و مناطق عشایری خواهیم بود.

فرماندار دلگان اظهارداشت: امیدواریم این مکان آموزشی هرچه سریعتر (یک ماهه) به بهره برداری برسد تا به دو وعده و قولی که به مردم عزیز این روستا در ماه‌های گذشته داده شده بود عمل شود.

شجاعی همچنین از کلنگ زنی و افتتاح چند واحد آموزشی دیگر در هفته‌های آتی خبر داد و گفت طی هفته‌های آینده شاهد کلنگ زنی و افتتاح چند مکان آموزشی در دلگان خواهیم بود.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار