اجرای طرح جامع گردشگری سد‌های استان کرمانشاه

معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت : تا پایان امسال طرح جامع گردشگری سد‌های استان به عنوان پایلوت در سد جامیشان سنقر اجرایی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،اصغر رشنو معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه بااشاره به ظرفیت مهم سد‌های استان برای اجرای طرح‌های گردشگری، گفت : متاسفانه طی سال‌های گذشته این ظرفیت در استان تاحدودی مغفول مانده بود، اما اکنون به دنبال توجه به این ظرفیت‌ها، جذب گردشگر و اشتغالزایی ازطریق آن‌ها هستیم.

او گفت : در این راستا یکی از برنامه‌هایی که اکنون در پیش داریم، اجرایی کردن طرح جامع گردشگری سد‌های استان است که به عنوان پایلوت در سد جامیشان شهرستان سنقر اجرا می‌شود.

معاون سرمایه گذاری میراث فرهنگی کرمانشاه بابیان اینکه این طرح تا پایان امسال اجرایی خواهد شد، گفت: در این طرح بدنبال تدوین بسته‌ها، جانمایی و لکه‌گذاری پروژه‌های اطراف این سد برای سرمایه گذاران هستیم.

او افزود: پس از اجرای این طرح در سدجامیشان، در دو سد شهرستان گیلانغرب نیز این برنامه را اجرایی خواهیم کرد.

رشنو از صدور هفت موافقت اصولی برای سرمایه گذاری در پروژه‌های گردشگری حاشیه سد‌های استان خبرداد و گفت: این پروژ‌ها در اطراف سد‌های داریان، جامیشان، زمکان و تنگ حمام اجرایی خواهند شد.

او رقم سرمایه گذاری در این پروژه‌ها را نزدیک به ۱۴۹ میلیارد تومان اعلام کرد .

 

 

انتهای پیام/د

برچسب ها: محیط زیست ، آب ، ظرفیت ، جذب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار