دبیر علمی جایزه ملی فاب مطرح کرد؛

داوری جایزه ملی فاب کلید خورد

نعیمی صدیق گفت: داوری جایزه ملی فاب شروع شده و ارزیابی خوبی از مشارکت و حضور پژوهشگران را داریم.

به گزارش حوزه فناوریگروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، علی نعیمی صدیق، دبیر علمی «جایزه ملی فاب» با قدردانی از مشارکت پژوهشگران و دانشجویان و فعالان علمی و پژوهشی ضمن اشاره به داوری آثار رسیده به دبیرخانه همایش، استقبال شرکت‌های فناور برای رقابت در جایزه ملی فاب را خوب ارزیابی کرد. 

نعیمی صدیق با بیان اینکه تاکنون بیش از نیمی از محصول فناورانه ارسالی به دبیرخانه همایش، مورد ارزیابی قرار گرفته است اظهار کرد: بعد از اتمام داوری‌های مرحله اول، محصول منتخب داوری، به دور دوم راه خواهند یافت.

او با تشریح اینکه مرحله دوم داوری جایزه ملی فاب ابتدای دی ماه خواهد بود، افزود: در این مرحله پژوهشگران برگزیده، باید به صورت حضوری به دفاع از محصول خود بپردازند.

دبیر علمی هفتمین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات در ادامه اضافه کرد: نهایتاً بر حسب امتیازات کسب شده سه محصول برتر فناوری اطلاعات سال مشخص و تندیس فاب دریافت خواهند کرد.

او در خصوص اعلام نتایج اولیه افزود: پایان آذر ۹۸ اعلام نتایج اولیه خواهد بود. همچنین مهلت ارسال آثار تا ۲۵ آذر تمدید شده است و این تمدید ارسال آثار در ابتدا بیشتر در راستای کمک به دانشجویان و پژوهشگرانی بوده است که آثار خود را ناقص ارسال کرده و یا درخواست مهلت برای تکمیل آثار خود را داشتند، در این میان افرادی هم که علاقه‌مند به حضور هستند می‌توانند تا این تاریخ آثار خود را ارسال دارند.

گفتنی است این همایش دی ماه سال جاری در سالن وزارت کشور برگزار خواهد شد.

شرکت‌ها و مدیران فناوری اطلاعات می‌توانند با مراجعه به سامانه‌ی کاربران، نسبت به ثبت نام و ارسال آثار اقدام نمایند.

هفتمین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات توسط پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک)، با شعار «ارزش آفرینی کسب و کار‌های تعاملی و پلتفرم ها»، دی ماه ۹۸ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار