کار سخت مس سونگون برابر اهوازی‌ها در لیگ برتر فوتسال

هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال روز‌های پنجشنبه و جمعه در شهر‌های مختلف کشور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال امروز با انجام ۲ بازی آغاز می‌شود و سایر دیدار‌های این هفته روز جمعه برگزار خواهد شد.

سوهان محمد سیما قم - سن ایچ ساوه ساعت ۱۷:۰۰ سالن شهید حیدریان قم

در یکی از حساس‌ترین بازی‌های این هفته ۲ تیم سوهان محمد سیما قم و سن ایچ ساوه از ساعت ۱۷:۰۰ در سالن شهید حیدریان قم به مصاف هم می‌روند. سوهان محمد سیما قم تا قبل از برگزاری بازی هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر با کسب ۳۱ امتیاز در جایگاه ششم جدول قرار دارد و پیروزی برابر سن ایچ می‌تواند حضور آن‌ها را در مرحله پلی آف تا قطعی کند.


بیشتر بخوانید: کدام مربیان نمی‌توانند تیم‌های فوتسال خود را همراهی کنند؟

تیم فوتسال سن ایچ ساوه که در نیم فصل دوم لیگ با نتایج بسیار پر نوسانی مواجه شده است، هنوز نتوانسته آن عملکرد دیدنی خود را که نیم فصل اول به نمایش گذاشته بود نشان دهد. سن ایچی‌ها با جواد اصغری مقدم در این فصل عملکرد چندان بدی نداشته اند. این تیم تا الان با ۳۰ امتیاز در جایگاه هفتم جدول جای دارد و اگر بتواند برابر سوهان محمد سیما نتیجه لازم را کسب کند، می‌تواند جایگاه خود را در جدول بهتر کند.

ارژن شیراز - اهورا بهبهان ساعت ۱۷:۰۰ سالن ابوالفتحی شیراز

در دیگر بازی حساس امروز ۲ تیم ارژن شیراز و اهورا بهبهان به مصاف هم می‌روند. هر ۲ تیم در پایین جدول قرار دارند و تلاش می‌کنند که از تیم‌های سقوط کننده به دسته پایین‌تر نباشند. تیم فوتسال ارژن شیراز که از تیم‌ها با سابقه در لیگ برتر به شمار می‌رود، در این فصل دچار بحران مالی شدیدی شده است. آن‌ها تا قبل از برگزاری بازی هفته بیستم لیگ با کسب ۱۴ امتیاز در جایگاه دوازدهم جدول قرار دارند و اگر می‌خواهند که از تیم‌های مدعی سقوط به دسته پایین‌تر نباشند باید در ۶ بازی باقی مانده خود در رقابت‌های لیگ برتر حداکثر امتیازات لازم را کسب کند.

تیم فوتسال اهورا بهبهان هم سرمربی خود را تغییر داده است. پس از آن که محمد حجت سرمربی تیم اهورا بهبهان نتوانست نتیجه خوبی را با این تیم کسب کند از سوی مدیریت این باشگاه اخراج شد و به جای او محسن علیپور به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب شد. حال باید منتظر ماند و دید که علیپور در پایان این فصل چه نتیجه‌ای را می‌تواند کسب کند. اهورا بهبهان تا قبل از برگزاری بازی هفته بیستم خود با کسب ۲۰ امتیار در رده دهم جدول مسابقات لیگ برتر قرار دارد.


بیشتر بخوانید: جدال مقاومت با گیتی پسند برنده نداشت


ملی حفاری اهواز - مس سونگون جمعه ساعت ۱۷:۰۰ سالن تختی اهواز

در دیگر بازی این هفته روز جمعه ۲ تیم ملی حفاری اهواز و مس سونگون به مصاف هم می‌روند. این بازی برای هر ۲ تیم حائز اهمیت است. مس سونگون برای اینکه همچنان به صدرنشینی خود در لیگ برتر ادامه دهد محکوم به شکست ملی حفاری است. این تیم روز یکشنبه در بازی معوقه هفته هجدهم برابر شهروند ساری قرار گرفت و موفق شد این تیم را با ۵ گل شکست دهد. از حواشی این بازی می‌توان به اخراج سرمربیان مس و شهروند اشاره کرد. به همین دلیل این ۲ سرمربی این هفته در کنار زمین نمی‌توانند تیم خود را هدایت کنند. مسی‌ها تا قبل از برگزاری بازی هفته بیستم لیگ با کسب ۴۴ امتیاز مقتدرانه در صدر جدول قرار دارند و همچنان از شانس‌های نخست قهرمانی در این فصل به شمار می‌روند.

از آن سوی میدان تیم ملی حفاری اهواز قرار دارد که در نیم فصل دوم موفق شده بسیار خوب کار کند. این تیم به دلیل تغییر سرمربی خود باید با کادر فنی جدید به مصاف حریف برود. مدیریت باشگاه ملی حفاری تصمیم گرفت که با یعقوب مراقی سرمربی موفق این تیم قطع همکاری کند و به جای او علاسوند را به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب کرد.

علاسوند فصل گذشته در همین تیم ملی حفاری مربیگری کرد، اما به دلیل برخی اختلافاتی که با مدیریت باشگاه پیدا کرد از این تیم جدا شد. او دوباره تصمیم گرفت که به این تیم اضافه شود. حال باید منتظر ماند و دید که علاسوند در پایان فصل چه نتیجه‌ای را می‌تواند با ملی حفاری کسب کند. تیم فوتسال ملی حفاری اهواز تا قبل از بازی‌های هفته بیستم با ۲۸ امتیاز در جایگاه هشتم جدول مسابقات قرار دارد و با توجه به ۵ بازی باقی مانده در لیگ برتر می‌توان حضور این تیم را هم در مرحله پلی آف تا حدود زیادی قطعی دانست.


بیشتر بخوانید: تیم پارس آرا در آستانه انصراف از لیگ فوتسال بانوان


شاهین کرمانشاه - گیتی پسند اصفهان ساعت ۱۷:۰۰ سالن شهد بهشتی کرمانشاه

در دیگر بازی جمعه ۲ تیم شاهین کرمانشاه و گیتی پسند اصفهان به مصاف هم می‌روند. این بازی در سالن شهید بهشتی کرمانشاه و بدون حضور هواداران برگزار خواهد شد. علت آن هم به این دلیل است که در بازی معوقه هفته هفدهم لیگ برتر ۲ تیم شاهین کرمانشاه و مقاومت البرز به مصاف هم رفتند. در آن بازی که شاهینی‌ها میزبان بودند اواسط نیمه دوم تماشاگران به زمین هجوم آوردند و باعث شدند که بازی متوقف شود. از همین رو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی حکمی تیم شاهین کرمانشاه را تا اطلاع ثانوی از حضور تماشاگرانش محروم کرد.

شاهین کرمانشاه در این فصل نتایج خوبی را کسب نکرده است و با توجه به ۵ بازی باقی مانده در لیگ برتر، می‌توان این تیم را از همین حالا یکی از مدعیان اصلی سقوط به دسته پایین‌تر نامید. تیم فوتسال شاهین کرمانشاه تا قبل از هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر با کسب ۱۱ امتیاز در جایگاه چهاردهم جدول قرار دارد.

در آن سوی میدان تیم گیتی پسند اصفهان باید در کرمانشاه به مصاف شاهینی برود که این روز‌ها اصلاً حال و اوضاع خوبی ندارد. گیتی پسندی‌ها از تیم‌های مدعی قهرمانی در این فصل به شمار می‌روند. این تیم در بازی گذشته خود در چارچوب بازی‌های معوقه هفته هجدهم روز سه شنبه در کرج برابر تیم مقاومت این شهر قرار گرفت و در پایان با نتیجه مساوی ۲ - ۲ متوقف شد. گیتی پسند با این تساوی که به دست آورد ۳۹ امتیازی شد و همچنان در جایگاه دوم جدول قرار دارد و می‌توان حضور این تیم هم در مرحله پلی آف را تا حدود بسیار زیادی قطعی دانست.


بیشتر بخوانید: علی مددی: حضور هیچ تیمی در پلی آف فوتسال بانوان قطعی نیست


برنامه کامل مسابقات هفته بیستم لیگ برتر فوتسال:

پنجشنبه ۲۱ / ۹ / ۹۸

  • سوهان محمد سیما قم - سن ایچ ساوه ساعت ۱۷:۰۰ سالن شهید حیدریان قم
  • ارزن شیراز - اهورا بهبهان ساعت ۱۷:۰۰ سالن شهید ابوالفتحی شیراز

جمعه ۲۲ / ۹ / ۹۸

  • مقاومت البرز - ستارگان ورامین ساعت ۱۷:۰۰ سالن انقلاب کرج
  • آذرخش بندر عباس - فرش آرا مشهد ساعت ۱۷:۰۰ سالن فجر بندرعباس
  • هایپرشهر شاهین شهر - شهروند ساری ساعت ۱۷:۰۰ سالن تختی اصفهان
  • شاهین کرمانشاه - گیتی پسند اصفهان ساعت ۱۷:۰۰ سالن شهید بهشتی کرمانشاه
  • ملی حفاری اهواز - مس سونگون ساعت ۱۷:۰۰ سالن، اما رضا (ع) اهواز

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار