پیشرفت ۴۶ درصدی پروژه ساماندهی آبشوران

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کرمانشاه از پیشرفت ۴۶ درصدی پروژه ساماندهی آبشوران خبر داد و گفت : برای تکمیل این طرح ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،بهرام درویشی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کرمانشاه با اعلام اینکه از سال ۱۳۹۰ تاکنون فقط حدود ۹۰ میلیارد تومان اعتبار برای ساماندهی رودخانه آبشوران کرمانشاه تخصیص یافته، گفت : این اعتبار جوابگوی نیاز این پروژه نیست.

او گفت : عدم تامین منابع مالی مورد نیاز، مشکلات ناشی از تورم و ... همه باعث شده روند اجرای ساماندهی آبشوران به تاخیر بیفتد و هم اکنون در مسیر ۱۴.۵ کیلومتری آبشوران در مجموع حدود ۴۶ درصد پیشرفت فیزیکی داریم.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کرمانشاه با بیان اینکه امسال هنوز یک ریال به این پروژه تخصیص پیدا نکرده، افزود: این در حالی است که در بودجه امسال حدود ۱۶ میلیارد تومان برای آبشوران دیده شده بود و با رایزنی و کمک از سایر منابع توانستیم این بودجه را به ۵۰ میلیارد تومان برسانیم که متاسفانه تاکنون تخصیصی نداشته است.

درویشی اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این پروژه را ۲۰۰ میلیارد تومان برآورد کرد و گفت: اگر پول باشد می‌توان این طرح را یکساله جمع کرد.

او افزود: علی رغم همه این مشکلات اکنون کار در شش نقطه و با همکاری سه پیمانکار در حال اجرا است.

 مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کرمانشاه گفت: تا این بخش از کار حدود ۳۰ میلیارد تومان نیز تعهد به پیمانکاران داریم .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.