رهبر در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

قالیباف برای ریاست مجلس از شانس زیادی برخوردار است

فعال سیاسی اصولگرا گفت: چنانچه قالیباف در سرلیست اصولگرایان قرار گیرد و وارد مجلس شود شانس زیادی برای ریاست مجلس دارد.

قالیباف سر لیست اصولگرایان است/ برای ریاست مجلس قالیباف از شانس بیشتری برخوردار استفاطمه رهبر عضو شورای حزب موتلفه اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درمورد گمانه‌زنی‌های رسانه‌ها مبنی بر سرلیستی قالیباف اظهار کرد: بخشی از مردم سالاری دینی به این مسئله مربوط است که همه به صورت آزاد می‌توانند برای انتخابات ثبت‌نام کنند، از این سو آقای قالیباف مانند سایر آحاد جامعه ثبت‌نام و از حق خود استفاده کرد.

فعال سیاسی اصولگرا ادامه داد: هنوز تصمیمی درمورد سرلیستی قالیباف گرفته نشده، زیرا تاکنون لیستی تهیه نشده است که قرار باشد سرلیست آن مشخص شود، برای انتخاب سرلیست باید کمی زمان بگذرد و نظرسنجی‌ها انجام شود، سپس سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، لیست و سرلیست را انتخاب می‌کنند.

رهبر درمورد سرلیستی قالیباف تصریح کرد: آقای قالیباف و افراد دیگری که در جریان اصولگرایی وجود دارند می‌توانند سرلیست باشند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به انتخاب ریاست مجلس یازدهم تاکید کرد: ریاست مجلس در فرآیند یک انتخابی قرار می‌گیرد و به صورت انتصابی نیست، به گونه‌ای که ابتدا مردم باید نمایندگان را انتخاب و سپس نمایندگان در صحن علنی رئیس را انتخاب کنند.


بیشتر بخوانید: ریشه اصلی مشکلات، ناکارآمدی دولت است/ فسادی در شهرداری پیدا نمی‌کنید که با آن برخورد نکرده باشم


او با بیان اینکه از الآن نمی‌توان انتخابات ریاست مجلس را پیش‌بینی کرد، گفت: آقای قالیباف به عنوان یک مدیر انقلابی و جهادی که مقام معظم رهبری هم از او به عنوان یک مدیر جهادی نام برده است، یکی از گزینه‌های مناسب برای ریاست مجلس می‌تواند باشد، چنانچه در سرلیست اصولگرایان قرار بگیرد و وارد مجلس شود شانس زیادی برای ریاست مجلس دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۸ ۲۷ آذر ۱۳۹۸
از خیلیا که توی این مجلس بودند بهتره...مطمئنم رأی میاره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۵ ۲۱ آذر ۱۳۹۸
اول ببینید قالیباف رأی میاره یانه سپس در مورد رئیس مجلس تصمیم بگیرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۱ ۲۱ آذر ۱۳۹۸
خدا رحم كنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۶ ۲۱ آذر ۱۳۹۸
هنوز انتخاب نشده رییس مجلس کردینش!!
آخرین اخبار